one Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hei, målte bensinforbruket på '91 Audi'n etter 185 KM med småkjøring, kom på 1,19... Noen med tilsvarende bil som kan si om dette er mye? Eller er det bare jeg som må være litt mer forsiktig med pedalen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Høres helt ok ut. Bør gå ned mot 0,8 på langkjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 har samme motoren men i en coupe. min bruker rundt 0,75-08 på langkjøring ca 1l blanda. så er nok ikke unormalt mye nei Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 avant quattroen min ligger på 1,0-1,1 på blandet kjøring men får den ikke noe særlig under 0,9 på langkjøring. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 min 2.3e coupe ligger vel på ca det samme som turbokano sin. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Tenkte å sjekke/bytte luftfilter og plugger, kanskje det hjelper litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 jeg veit ikke så mye om plugger, men det sies ifølge bilforhandlere e.t.c at bensinforbruket ska bli mindre med k&n, greenfilter o.l. samme med eff.anl. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 kan ihvertfall love deg at den 10Ven din puster litt bedre fra 3600-5250... Men jeg merket jo GREIT merkbar effektforbedring da mitt gamle var PAKKET med skitt når jeg dro det ut :rolleyes: :( Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Min Coupé Quattro 2.2 sugemotor med K-Jetronic (motorkode: KV), ingen trim what so ever drar 1.2 på PEN langkjøring. Helt sikkert noe feil med den gamle drittmotoren. Takk og pris at jeg har en 10vT-spis liggende... :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 min suger også endel om dagen synes jeg, men jeg har akkurat renset tomgangsregulatoren, håper det er en enkel tempmåler som tar feil (for når det er ca ±7°C ute drar bilen mye bedre, AAR motor), men frykter det er noe ENDA dyrere som er gått :( All kjøring i 120km/t suger bensin da man stresser 10Ven ganske greit... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Min 20v turbo bruker rundt 0.85 på langkjøring hvis man holder seg stort sett under 100 km/h. Det er utrolig hvor mye høyere fart gjør for forbruket - gjør vel omtrent mer enn om man kjører pent eller "hissig".. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 ja, femmer over 105kmt sluker unna.... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg