Pompiuses Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 http://evjecity.cops.no/upload/Integra_R_Spec.mpg Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Vet du om det er en original Type-R? Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Audere-Est-Facere Vet du om det er en original Type-R? Så vidt jeg vet så har den 3" eksos og kortere giring. Tror den i utgangpunktet var ment til rally da den også har veltebur. Foruten om det er den så vidt jeg vet original motormessig. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 :eek: Feit lyd i den der gitt... Sinnsyk turtallsmaskin. Nå fikk jeg enda mer lyst på integra enn jeg allerede har. Men det blir vel noen år til. I mens får jeg kjøpe meg gen. 3 prelude 2.0i 16v 4ws. Eller noe lignende. ;) Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Pompiuses Så vidt jeg vet så har den 3" eksos og kortere giring. Tror den i utgangpunktet var ment til rally da den også har veltebur. Foruten om det er den så vidt jeg vet original motormessig. Takk for svar. Jeg måtte spørre, for jeg reagerte litt på de korte girskiftene. Herlig lyd, og en herlig bil! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Integra Type R er en av få biler jeg SKAL ha en gang i livet, husker enda den som gikk i gatebil racing serie... hadde ikke store problemer med å henge på de aller fleste biler der den ;) Råfet bil. Men jeg får visst ikke denne filmen til å virke?? Edit: Jo da nå virka det :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by momo Integra Type R er en av få biler jeg SKAL ha en gang i livet Tatt i betraktning at ITR har en nypris på ca. 330k så er ikke det noen uoppnåelig drøm ;) Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venague Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 du får vel en 1998 modell for rundt 200k nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Pompiuses Tatt i betraktning at ITR har en nypris på ca. 330k så er ikke det noen uoppnåelig drøm ;) Plus at jeg får ganske bra rabatt siden jeg jobber på honda verksted :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by momo Plus at jeg får ganske bra rabatt siden jeg jobber på honda verksted :D Heisann..... Men du får ikke bruk for den rabatten når du kjører ITR da.....!!! hehe... Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by TETVTEC Heisann..... Men du får ikke bruk for den rabatten når du kjører ITR da.....!!! hehe... Nei kanskje ikke, men jeg tenkte på ved innkjøp ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by Pompiuses http://evjecity.cops.no/upload/Integra_R_Spec.mpg fet lyd i den :D :D . kunne godt tenkt med en integra selv, men det er jo fwd. :( Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Hehe veldig "feel, groove og cool" han sjåføren virka da :P Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 off topic som faen.. men.. er den filmen tatt opp i setesdal? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg