Assman Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Jeg ville heller gått for en Fiat med turbo jeg da.. godt under 100k og veeeldig moro bil.. litt eksosbråk, sjelden bil, lett og rask :) Det finnes jo altids Saxo også da, som sitter på veien som dritt i kram snø :D og bruk resten på kokain eller no.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Joa. Saxo er den bilen færrest vil anbefale videre etter å ha eid den selv. Tror det var 85,5 % som absolutt ikke ville anbefale bilen videre, mens 14,5% anbefalte den. Slik jeg kjenner Honda og japsebiler generellt er det spesiellt ett moment som trekker ned, nemlig hjulstøy. Har sittet på i et par Honda`er og har tidligere eid en Toyota, og den hjulstøyen jeg har opplevd har vært jævlig slitsom. Det er hjulstøyen alene som gjør at jeg ikke har kjøpt meg Honda foreløpig. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Øyvind.H Slik jeg kjenner Honda og japsebiler generellt er det spesiellt ett moment som trekker ned, nemlig hjulstøy. Har sittet på i et par Honda`er og har tidligere eid en Toyota, og den hjulstøyen jeg har opplevd har vært jævlig slitsom. Det er hjulstøyen alene som gjør at jeg ikke har kjøpt meg Honda foreløpig. Har hatt en 86 mod crx, og omtrent oppvokst i en 86 mod civic + en del timer i 93 mod 626. Og jeg kan ikke si at hjulstøy er noe som jeg har vert spesielt plagd med.. Shyggen: litt offtopic: Hvor gjør du av taket når du har tatt det av? vet at mr2 har plass til det bak framsetene, men det er vel baksetter i supra`en + at det er vel et helt takk og ikke 2 glassplater.. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Øyvind.H Joa. Saxo er den bilen færrest vil anbefale videre etter å ha eid den selv. Tror det var 85,5 % som absolutt ikke ville anbefale bilen videre, mens 14,5% anbefalte den. Vel, leste det.. men jeg og de jeg kjenner som har en slik en vil anbefale den, isåfall i VTS/VTR utgaven.. bare å se i U.K. det, maaaange slike der! Så anbefaler den ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 honda civic vti 93 mod..finnes noen på autodb til litt under 100 lapper. Masse styling og deler til dem! Eller den klassiske 200sx da. åsså en veldig bra japse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad_Boys Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 har en sierra cosworth til salgs, skal ha 90.000 for den.. Interessert?? Siter We ride togethere, we die together.. Bad Boys for life.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Jeb: Tømmer du inboxen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Taket går i clips i bagasjerommet.. uheldigvis.. da er nesten hele bagasjerommet oppbrukt.. og det er minimal plass til bagaje.. dvs Stereo :D Men, til sommern forsvinner res. dekket og blir byttet ut med res.hjul på boks.. trenger ikke det dekket som ligger der... Viss jeg flyr av veien trenger jeg mer en et res.dekk.. Viss jeg punkterer kan det i 80% av tilfellene fikses midlertidig av res.hjul på boks. Viss jeg moser i en kant som øddlegger felgen blir jeg så furten at jeg låser bilen å går.. :) Duude! :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Hvordan bil? en med fire hjul antar jeg...? Hvilken bil? Golf Rallye...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Meg du spørr? <----- Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Shyggen Meg du spørr? <----- nai. måtte bare pirke på topicen. grammatikkfeil.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Jeg har 93 Calibra Turbo med 4wd og 94 Audi Coupe som du kan velge en av for 100.000. Ryddige og ordentlige biler. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 kjøp deg en golf III.. gjerne tdi.. både dritftsikker å grei og se på..enkelt å få tak i deler og alt.. kjempe bil :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Isolere litt selv vett :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Må jo selvfølgelig bli en Nissan 200SX S13. Lemp på Silvia-front (da har du en Sil-Eighty som Nissan selv bygde 2500 (?) stykker av), fete fæljar og et pent bodykit så har du en flott bil! (Og oversteget budsjettet med 60.000+) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg