Gå til innhold

Endringer i underforum "Audi"

Ranger emnet


Hvordan vil du ha det i Audi delen på forumet?  

9 stemmer

  1. 1. Hvordan vil du ha det i Audi delen på forumet?

    • Sånn det var før?
      3
    • Sånn det er nå?
      5
    • Mest aktive underforumet på topp og det minst aktive på bunn?
      1


Anbefalte innlegg

Ser det er gjort endringer i rekkefølgen i underforum på audi delen.

Jeg ser at det står "alfabetisk" og at det er det som er mest naturlig, men sånn som det var, eller at det underforumet med størst aktivitet burde vel egentlig stå øverst med tanke på brukervennlighet når det gjelder scrolling og slikt? :)

 

Nå f.eks står A1 øverst, og det er vel egentlig det forumet med minst aktivitet hvis en ser bort i fra Q5.

I motsettning til B5 og B6 --> og C4 forumet som er mest aktive(?) og ligger mot bunnen av listen :)

 

Bare en tanke jeg vil at "styret" skal vite om :)

 

EDIT:

La til en spørreundersøkelse, slik at alle kan si sin mening :)

Endret av Jesper1201

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med diskusjon om det, men jeg hadde da heller ønsket en quickliste for "mine forum", "mine tråder" slik at man raskt kan komme dit man vil. Alternativt at man bokmerker selv.

 

Har alfabetisert alle bilmerkene og legger til en del "nye" biltyper. Blir seenes litt rart ut i mitt jentehode om vi f.eks endrer rekkefølgen på Peugeot etter hvilke som har mest tråder. Folk som ikke er så bevandret klarer kanskje ikke helt se logikken, og synes ofte det er uoversiktelig nok i massevis.

 

Bare for å spesifisere i forhold til undersøkelsen, så er det helt uaktuelt å gå tilbake til "sånn det var før".

Da var TT, Audi 50, A1, A2, Q5 og Q7 i samme underforum, i beste sammenslåingsånd. :D

Aller helst skulle vi delt mer opp i underforumene på Audi, slik at det ble mer søkervennlig, men det er for stor jobb.

 

Rekkefølgen derimot, kan jo diskuteres. :)

Endret av henne
Tilføyelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så likte jeg Audi-underforumet slik det var før, da kun med konservativt syn. Tror det ofte er slik at man liker best det man er vant med og endringer er ønsket lite velkommen, er vel slik vi "vanedyr" er skrudd sammen? Jeg likte ikke den nye layout'en av Bilforumet som kom for litt siden, men nå når jeg er blitt vant med den og tenker jeg ikke over det mer. Er helt OK. Når det gjelder Audi-delen så synes jeg personlig at den nå er mye mer oversiktlig enn den var, samt at rekkefølgen (i mitt hode) er meget logisk. Jeg er storfornøyd :)

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med henne at en fungsjon der en kan huke ut de trådene en ikke vil se f.eks under en kategori som f.eks "favoritter"

Men siden dette ikke allerede var gjort trodde ikke jeg at det var noe som fungerte i denne bilforum versjonen :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår