_Evje_ Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Nå vet jo ikke jeg hvordan du/de som bruker bilen kjører. Men mye turtall og sluring sliter på clutchen. Bare se på kjøreskolebiler, der varer ikke clutchen lenge. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Er du sikker på at det er clutchen som er defekt? Er det original effekt på bilen? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Nå jobber jeg riktignok ikke på Nissan lenger, slutta for ett par år siden, men da var det ingen problemer med clutch på verken J10(Qashqai) eller T31(X-trail) som deler det meste. D40 derimot, der var det ikke uvanlig med clutch på rett over 40 000km, da gjerne biler som gikk med tung henger. Dog så er clutchen på J10 og T31 med diesel faen meg vanskeligere i bruk enn sinter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre93 Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Nå vet jo ikke jeg hvordan du/de som bruker bilen kjører. Men mye turtall og sluring sliter på clutchen. Bare se på kjøreskolebiler, der varer ikke clutchen lenge. Det er forskjelligt fra bil til bil. Min kjørelærer har aldri bytta clutch og den Peugeoten hans har passert 200k km med god margin. Det eneste han hadde skifta var girkassa. Men han fortalte om di gamle Volvo 240ene di kjørte "i gamle dager", der skifta di visst clutch før den var gått 100k km... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg