Gå til innhold

Soundstream Arosa: Seat "Psycho" Arosa prosjekt

Ranger emnet


Rockford Seat

Anbefalte innlegg

hvilken forsterkere skal du bruke på frontsettet Lars? skal bli artig å høre på det "dyre" oppsett dit gitt, ellers har sett en del AD sammen med Sinfoni men som sagt aldri hørt AD. Når regner du med å bli ferdig? var det 25tusen for et 3 veis frontsett uten passive filtre eller med passiv?

Den spleisingen mellom AD og sinfoni kan vel ha noe med landet de begge er laget i:)

 

Settet Lars skal ha er for aktiv deling, så det følger ikke med no filter til det. Et standard 3-veis sett med filtere koster 23.999,-, 2-veis koster 16.899,- med filter. Lars skal ha ett ekstra sett med midbasselementer og de koster 8.999,- pr.par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den spleisingen mellom AD og sinfoni kan vel ha noe med landet de begge er laget i:)

 

hehe... oye pibe , yo parlo italiano tambien! capich?... ;)

 

Settet Lars skal ha er for aktiv deling, så det følger ikke med no filter til det. Et standard 3-veis sett med filtere koster 23.999,-, 2-veis koster 16.899,- med filter. Lars skal ha ett ekstra sett med midbasselementer og de koster 8.999,- pr.par.

 

:) okei, så dette tilsvarer det som er Morels Supremo sett da de også er tiltenkt aktiv deling. Som sagt blir artig å høre AD ;) men hvilken amp(er) skal drive de? blir vel noe i samme "pris/kvalitet" nivå :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 lapper for paret var jo ikke ille.... ;)

 

knock haha... ja, du sier noe der kenneth, men jeg lurer Pål om du har de i "gult" ;)

 

God og gamle SoundStream er meget gode, jeg kommer til å bruke noe SS i frontsettet mitt og ;) men får se åsen den blir til slutt: Har en Genesis også men den slukker strøm...:( Når blir du klar for "deng" Lars? :boxers :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra det, for de spesiallager diskanter til Lars nå, i den "fargen" han liker best:D

 

Her snakker vi om å etterstrebe kundens ønsker og behov :respect

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der! :) Det er "kjedelig" å ha det samme som alle andre! ;)

 

Jupp, derfor tar ting litt ekstra tid også da :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var da voldsomt til dyrt utstyr du skal bruke da lars! skjelver i knærne allerede jeg.....hehe....fortsetter du sånn så må jeg blåse støvet av xes diskantene mine igjen.....:boxers

 

Ja jeg vet, men jeg hadde jo egentlig tenkt å bruke noe som egentlig er billig.. ca 8 k for 3 veis, men så ble jeg vel overbevist at jeg skulle hoppe på ett tilbud på AD, når de i tilegg vil og kan spesiallage diskanter til meg så ble ikke valget vanskelig..

 

XES diskantene dine regner jeg med at du har pakket pent ned og tar de opp hver lørdags kveld og stryker lett over de cheers

 

Det blir jo ikke akkurat så himla billig det du har fått inn i bilen heller da Jonny.

 

Det blir stor stas når det nærmer seg, og pilsen er alltid kald :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår