Gå til innhold

nye gummitorget ?

Ranger emnet


oddbjørn

Anbefalte innlegg

Nei ikke slutte ,men heller ikke gjøre den dagen de venter det....

 

Vi kan heller lage til en skikkelig storsamling litt utpå sommeren,

overraskende og vilt med MASSE folk fra hele landet :D

 

Men også bli enige om å samle flest mulig i vestfold på natt til 1. da vil det bli enda større på Porsgrunn:D :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et lite innspill...... I fjor var det masse biler på "Den nye gummin" av den grunn av at den gamle var sperret og der var det en -1- snut forbi kl 0530 for da sto jeg og de bmw-gutta fra siste nr av autofil der.

 

Ang "åpningen av den nye" er at dette er den eneste store plassen som vi kan henge hele uka og ikke bruke som en reserveplass og med hvilken grunn kan mr beadlock si han har arr de siste åra, der har det vært fast sted i ++16 år og det har bestandig gått på rykte og vært en plass for biler......

 

jeg kan også huske at jeg sykklet dit som 13 åring for å se på alle amerikanerene

imstupid "Veteran-råner"

Das Blitz 4 ever....

Wagen und Bayer sugen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hjernen

Et lite innspill...... I fjor var det masse biler på "Den nye gummin" av den grunn av at den gamle var sperret og der var det en -1- snut forbi kl 0530 for da sto jeg og de bmw-gutta fra siste nr av autofil der.

 

Ang "åpningen av den nye" er at dette er den eneste store plassen som vi kan henge hele uka og ikke bruke som en reserveplass og med hvilken grunn kan mr beadlock si han har arr de siste åra, der har det vært fast sted i ++16 år og det har bestandig gått på rykte og vært en plass for biler......

 

jeg kan også huske at jeg sykklet dit som 13 åring for å se på alle amerikanerene

 

Såvidt meg bekjent har det vært ganske dårlig i Porsgrunn de siste 2-3 åra, natt til 1?

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også det har blitt... Vært helt talentløst der!!!!!!!

Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere var oxo jeg alltid i Porsgrunn natt til 1, men etter at snuten ble så ivrige som de er, har jeg droppet det. Vi har isteden funnet plasser som vi kan ha det gøy uten å måtte leke katt og mus med politiet. Jeg tilhører AmerikaBil-ligaen og syntes det er drit heftig at vi begynner å få med oss litt japse- og euro-biler oxo... Hvis dette slår ann, tror jeg at vi snakker garantert rekord i oppmøte natt 1 mai på mange år. Derfor hadde d vært kult om alle kunne møtes på en plass, jeg har ikke noe imot å kjøre 45min til Porsgrunn, men jeg vet at det blir mye bedre i Sandefjord. Der er det litt ting som skjer oxo, hvis været holder seg. Natt1mai-opplegget har fungert i flere år, og deriblant med arrangementer i Porsgrunn, men det er ihvertfall 3 år siden. De siste 2 årene har det vært litt glissent oppmøte, pga været. For det er faktisk noen som har så fine biler at de ikke tåler vann. ;) Og ikke minst litt splitting av folket, noen vil helt klart være i "sin egen by" denne kvelden og d skjønner jeg.

Her i tbg tar vi en pizza med gjengen før vi forlater byen, d har oxo vært tradisjonen vår i noen år. Ser ut til at dette blir på Kong Sverre, som ligger midt i byen med masse parkerings muligehter i år. Så da er det jo duket for at folk kan dukke opp der for å fylle magen før vi drar videre.

 

Der fikk jeg slengt ut noen tanker jeg har rundt denne kvelden ihvertfall. Hadde bare vært så kult å kunne samlet alle på en plass!

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som vil være i Porsgrunn kan jo være der men det er ikke der det skjer i år... har ikke skjedd no der på 3 år...

 

Når folk kommer til Vestfold fra Oslo og langt nedfra Sørlandet da bør man vel følge mengden hvis man er intresert i action...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

De som vil være i Porsgrunn kan jo være der men det er ikke der det skjer i år... har ikke skjedd no der på 3 år...

 

Når folk kommer til Vestfold fra Oslo og langt nedfra Sørlandet da bør man vel følge mengden hvis man er intresert i action...

 

Era

 

Stemmer så veldig bra.... Jo flere vi er sammen o.s.v......

 

Og det ser jo ut til at OBS blir ett bra sted å begynne, håper været er med oss.

 

I fjord kom jeg litt ut av "sync" med folket.... Fulgte kortesje fra Tønsberg som stoppa i Horten, der forsvant alle inn på en INNEfest !!!!!!! Det var jo kipt tenkte jeg og prøvde å finne noen andre, men da virra jeg tydeligvis litt mot strømmen for var bare noen spredte folk å finne. Så i grunnen ikke deg heller Era.... Stiller du med Vega i år også ? Hørte rykter om noe annet morsomt også ?? Hva da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cbx750f85

 

Stemmer så veldig bra.... Jo flere vi er sammen o.s.v......

 

Og det ser jo ut til at OBS blir ett bra sted å begynne, håper været er med oss.

 

I fjord kom jeg litt ut av "sync" med folket.... Fulgte kortesje fra Tønsberg som stoppa i Horten, der forsvant alle inn på en INNEfest !!!!!!! Det var jo kipt tenkte jeg og prøvde å finne noen andre, men da virra jeg tydeligvis litt mot strømmen for var bare noen spredte folk å finne. Så i grunnen ikke deg heller Era.... Stiller du med Vega i år også ? Hørte rykter om noe annet morsomt også ?? Hva da ?

 

Målet er vel og samles på OBS så dra til Borgeskogen og ha det gøy.

 

Hehe ja de skulle ha feste der i fjord kipt spørr du meg.

 

Hehe å jo jeg var der men ikke med bilen passasjer.

 

Desverre er ikke Vega klar enda men 99 C5 Corvette LS1 hel alu v8 og 00 Camaro T56 6 trinns står i bilen.

Er endel jobb som gjenstår men håper på og få den kjørbare og testa i sommer.

 

Men blir det sommer jobb i Tyskland så blir det nok ikke noe.

 

Men hvem er du?

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

Målet er vel og samles på OBS så dra til Borgeskogen og ha det gøy.

 

Hehe ja de skulle ha feste der i fjord kipt spørr du meg.

 

Hehe å jo jeg var der men ikke med bilen passasjer.

 

Desverre er ikke Vega klar enda men 99 C5 Corvette LS1 hel alu v8 og 00 Camaro T56 6 trinns står i bilen.

Er endel jobb som gjenstår men håper på og få den kjørbare og testa i sommer.

 

Men blir det sommer jobb i Tyskland så blir det nok ikke noe.

 

Men hvem er du?

 

Era

 

Den gamle kjenningen som stort sett bare dukker fram natt 1. ;) Kjetil.

 

Morsom Vega blir enda morsommere...... Høres lovende ut ja ..

 

Stiller du med noe eget i år i det hele tatt ? Jeg må vel nøye meg med den gammle Camry'n jeg da..... Lurte litt på å kjøpe fattigmanns senking på Biltema for anledningen, men fant ut at det ble litt for teit...... Eller kanskje jeg skal puttre litt på sykker'n. Vi får se på dagsformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på at 1.mai blir slik for meg fra Skien med kompiser og venniner.

 

Starter med å møte opp hjemme hos noen også drar vi til porsgrunn rundt 8 og møter folket som er der. Også reiser vi videre til sandefjord i 9-10 tida tipper jeg.

 

Håper mange folk samlas, for detta kan bli bra også håper jeg at folk ikke drar med seg dritafulle folk selvom det er natt til 1.mai. Det hører ikke sammen med bil og biltreff.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Jeg satser på at 1.mai blir slik for meg fra Skien med kompiser og venniner.

 

Starter med å møte opp hjemme hos noen også drar vi til porsgrunn rundt 8 og møter folket som er der. Også reiser vi videre til sandefjord i 9-10 tida tipper jeg.

 

Håper mange folk samlas, for detta kan bli bra også håper jeg at folk ikke drar med seg dritafulle folk selvom det er natt til 1.mai. Det hører ikke sammen med bil og biltreff.

 

Spørs da hvor mange det er igjen i Sandefjord når dere er der i 22-23 tiden.

 

Ville tippe at de fleste er dratt til Borgeskogen rundt 23.

 

Så dere bør nok speede opp det tids sjema en smule ;)

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår