Gå til innhold

Clutchwire til Stratus

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Er det virkelig ingen som har byttet clutchwire på sin Stratus og som kan fortelle hvor denne kan skaffes billig(ere)? Nå har kjerra stått stille i måneder og nå begynner det å bli plussgrader så jeg kan få gjort noe med den. Jeg synes det er dumt å bruke nesten 3000kr på wire hos Møller bil, og jeg er for lat til å skru ut en brukt :p

Ved et kikk under gummiproppen i girkassen så jeg wiren er spjæret opp og falt ut av termineringen.

Endret av rstange
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Da e jo lov å sjå på www.finndel.no og diverse andre brukte sider ;)

 

Tro meg.. Jeg har lett og lett.. Det eneste jeg fant var for en annen chrysler, meg da jeg prøvde å spør (2 ganger) på email fikk jeg aldri svar.

Hadde ikke prøvd finndel, men fant den ikke der heller. Alle clutchrelaterte deler ser ut til å være for hydraulisk type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Selv om jeg lette på ebay fant jeg ikke denne. Den er verd å prøve! :)

Fyrer av en bestilling med en gang! :)

*happy*

 

Uhm.. Det var ikke SÅ enkelt å bruke jetcarrier.com vs ebay.. Må nok se nærmere på det når jeg har litt mer tid for hånd.

Imens sender jeg en forespørsel på Amerikanskebildeler.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke litt rotete først, men når du har opprettet konto hos jetcarrier får du en adresse hos dem, den må du legge til din ebay konto.

 

Så gjør du kjøp via ebay på vanlig måte og velger jetcarrier som leveringsadresse.

 

Når varen er kjøpt og betalt og du har fått bestillingsbekreftelse så må du inn hos jetcarrier og booke pakken, står ganske godt forklart der hvordan du går fram. Med mindre det er veldig store tunge ting så skal du booke flyfrakt. Når pakken er booket må du sende inn kvittering på kjøpet, det kan være kopi av e-posten fra paypal etc. Jeg bruker å lagre e-posten fra både selger og paypal som pdf og sende inn via e-post.

 

Høres litt vanskelig ut, men når du først har gjort det en gang så går det ganske lett ! Slet litt med min første bestilling selv :P

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår