Urban Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 [ATTACH]21483[/ATTACH] De merket med rødt skall ALLTID ha +12 v. De merket med grønt skall ha +12v når motorn er kall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Har ikke 12 volt på noen av ledningene til forgasseren, rart med det. Jeg fant ut at choke spjeldet står åpent hele tia, og straks jeg rører på det så stopper bilen. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Flott, då har vi i vart fall funnit feilen.. Har du strøm in på kontrollboksen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 hører jeg bur bygging snart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 fant en 2 polet kontakt "bak" forgasseren, der hadde jeg 12 volt, å når jeg trakk den ut så ble det ikke noe "klikk" når jeg skrudde på tenninga. Sånn at du kanskje vet hvordan kontakt jeg snakker om. Men der var det iallfall 12 volt. Ja, har strøm inn til kontrollboksen, har kontrollert det flere ganger. Det eneste jeg kan tenke meg er de 3 ledningene som ikke går nån stans, de som er kappet av. det må være dem som er problemet, som jeg kan tenke meg iallfall. Men har prøvd å flere timer no å finne de på koblingskjema, men det er veldig vanskelig når ikke fargekodene stemmer overens. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Tror rett å slett du må finna hvor de to rele'erna er som vi snakket om. Kan du ta ett bilde av sikkringsboksen du fjernet. Både fram og baksida.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Noen bilder Sikringsboksen De to ledningene jeg holder i er to av dem som er kappet av. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 (endret) [ATTACH]21484[/ATTACH] Mangler ju en kabel der.. den som styrer tomgangen hvis jag ikke tar helt feil. Sorry.. såg att den var der på det andra bildet.. Endret Mars 5, 2011 av Urban Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Må sove litt på saken.. ska se på det imorrn igen.. natta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 (endret) rele nr 80 hører til forgasseren det er rele på plass 2 men savner bilde av resten av releene som burde vært i bilen din. gjør følgene sett 12v på di kontaktene som er av merket på tegningen til urban at skal ha 12v+ trekk bare opp en midlertidig ledning.. og se om det hjelper da får værtfall forgasseren strøm får ikke sett bilde av dem to klipte ledningene foresten Endret Mars 5, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 rele nr 80 hører til forgasseren det er rele på plass 2men savner bilde av resten av releene som burde vært i bilen din. gjør følgene sett 12v på di kontaktene som er av merket på tegningen til urban at skal ha 12v+ trekk bare opp en midlertidig ledning.. og se om det hjelper da får værtfall forgasseren strøm får ikke sett bilde av dem to klipte ledningene foresten Jan_Erik >> Høyreklikk på bildet å velg "Vis bilde" så kommer det sikkert fram. Girebirger >> Prøv i vart fall å sett strøm på de 2 jag merket med rød ring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 (endret) funker ikke Men alle bør ha pluss når den er kald også er det bare og ta av di to når den er varm Endret Mars 5, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Urban: Jeg skal prøve å sette strøm på de kontaktene som du sa sku ha 12 volt. Jan Erik: Laster opp bildet på nytt, blei noe tull me det forrige. Disse to er kappet av: Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Sant det Jan_Erik. Kan gott ha strøm på alla 4 til å begynne med. Men så lenge den står inne i garage å er varm så ska den ju gå utan chock å forvarming. Venter spent på resultat.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 der var bilde ja og nå funket plutselig det andre også :) nå ser vi jo ikke hvor di kablene går, men ser ut so dem går dit det skal stå 12v slik retningsmesig værtfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg