audib2 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Hei Har byttet støtdempere og opphengskuler. Men etter en stund opplevde jeg ulyd ved bremsing og pådrag, det meste av foringer virker ok når jeg herjer lott med dem. Vet at jeg har dålige endeledd, vertfall det på høyre side men lydn kommer fra venstre side. Spørsmålet er da om man hører lyder fra gåent endeledd i humper og ved gassing. Hører lyd fra det når jeg står i ro og rører på rattet. Noen som eventuelt har andre tips hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Fjærbeinslager kanskje!? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Tenkte akkurat det samme. Eller kan det være drivknute/mansjett? Hva slags lyd er det? Knatring, dunking, skraping, kakling etc? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audib2 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Fjærbeinslager ble også byttet, drivknuten er ok. Blir en dunkelyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Henger opphengskulen skikkelig? Hvilken bil er det snakk om? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audib2 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Hadde en lignende lyd for 1mnd siden, da var opphengskulen løs. Har sjekket nå, de 2 skruene sitter bra. Det er en audi 80cc 1986mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Få en til å stå utenfor bilen og lytte/kjenne etter hvor lyden kommer fra mens du vrir på rattet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audib2 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 det ene endeleddet er vertfall helt gåent, men det er ikke på den siden der det er lyd under kjøring, med det som er gåent smeller hver gang jeg svinger på rattet. Det gjør vel ingenting om jeg kjører til og fra jobb med gåent endeledd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Jeg ville nok ha skiftet det så fort som mulig ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audib2 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Byttet begge endeleddene i dag, ble kjempegreier:)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg