Polardego Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hadde vært stillig me noen breddere eller noen hjulbuelister som står i stil me resten av bodykittet? Va ikke noe negativt ment :) Bare forslag, syns du/dere gjør en utroli bra jobb :D Nå går jo bodykittet i ett med resten av karosseriet så det tror jeg ville sett litt rart ut. hadde kittet vært med breddere så hadde det vært greit, men da måtte resten ha vært bredere også. :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Problemet er at det finnes ingen baklamper til Lupo som ser bra ut, det meste er Lexus-Style og det kommer ALDRI på mine biler.Alternativet er helrøde, slik som står på eller sorte/røde som på Lupo GTi. Da synes jeg at disse ser bedre ut til denne fargen. Soting av ruter er planen selv om jeg ikke kan fordra det heller personlig. Skal si meg enig ang lexus lykter. Dette er utrolig stygt og utgått på dato. Det er synd det ikke har kommet noen tøffe baklamper med LED/dioder til disse bilene. Rart FK-Automotive ikke har noe slokt til den. Ser ellers ut til at dette blir kjempebra :D Blir det forresten den grønnfargen på bilen eller har du valgt en annen lakk? Rart ingen andre har spurt om dette allerede :S Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Skjer ikkje de noke meir ? :o Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Skjer ikkje de noke meir ? :o Synes du ikke det går fort nok? :) Kommer en update i løpet av kvelden... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Arbeidet er igang hos lakkerer... :ford: Antenne-hullet er sveiset igjen på taket. Samme er halvmånen på panseret, her sveiser de med hammer... :confused: Vi gjør noen "last minute" forandringer i forhold til lakkering på frontfangeren... :) Også skal denne krabaten her flytte inn... :ahahahhaha: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Ååå, så nusselig! Syns dette går unna jeg.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Så, hvordan ble det?:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Så, hvordan ble det?:) Den er ikke lakkert enda. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 rått prosjekt :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 tipper det blir svart på innsiden av der den grønne tapen sitter? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Noke meir som he skjedd ? Trur dinne Lupoen kan bli ganske so bra ! :D Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Vel, bilen står enda hos lakkerer og da er det fint lite jeg får gjort. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 E den ferdi lakka da ? :) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 E den ferdi lakka da ? :) Hva tror du? Selvfølgelig ikke. Men den blir lakka denne uka. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Da er bilen lakkert... :) En bitteliten avsløring av detaljer... :jackinbox: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg