opelduude Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Det hadde vært fint med en slik knapp for da det har blitt slik at de fleste tråder blitt flyttet fra "teknisk" som er den delen jeg er mest aktiv i. Føler at det blir litt lav respons med så mange underforum så derfor hadde det blitt mer oversiktelig og jeg er sikker på at folk hadde fått raskere respons på sine svar om det hadde kommet en slik knapp :D Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrygveL Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Helt enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 agree! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Tråder under "teknisk" skal være generelle tekniske tråder som ikke sorterer direkte under noe spesifikt bilmerke eller andre underforum. Merkespesifikke tråder startet under teknisk vil bli flyttet dit de egentlig hører hjemme. Når det er sagt så ser jeg også poenget ditt. For min del bruker jeg knappen NYE INNLEGG, får da oversikten over alle nye innlegg siden sist avlogging. Får en grei oversikt da :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 jeg bruker BARE nye innlegg knappen...funker fett for meg.. Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Men den "nye innlegg" knappen viser bare tråder som har fått 1 eller flere svar. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 helt i bunnen dukker ubesvarte poster opp...gjort det hos meg hvertfall Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 "Nye innlegg" knappen viser alle nye innlegg uansett om de har fått noen svar eller ei :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Jobber med det nå :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Det tok litt tid gitt. Men nå har vi ubesvarte innlegg knapp i undermenyen :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Weeeee :D Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg