audidriver Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 det er di listene som sitter helt neders langs kanalen det er snakk om! skal lakkere bilen og tenke å fjerne disse. hvordan går man fram me dette, for har ikke tenke å montere dem etterpå. så man må vell sveise igjen eller noe det "hakke" som bilr der listene har vert?? noen som har gjort dette selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Du mener de som henger i undekant på dørene? De trekker du rett av (retning bakover). Om du ikke er redd for å ødelegge plastklipsene eller listene så kan du brekke de rett av. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audidriver Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 er dem jeg mener på ja! fjerningen skal vell gå bra! men er vell heller det jeg må gjøre etter på for å få d til å se bra ut jeg lurer på! for å få en fin kant i stede for det spore listene etterlater seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 Tror jeg heller hadde spandert på nye lister var jeg deg. Listene henger på noen plastklips. Disse henger igjen på noen tapper som ser ut som spikerhoder. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audidriver Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 etter en bedre undersøkelse fant jeg u att det er nokk det beste me nye lister ja! hvet du hvor man får kjøft disse? rekner med møller har, men synes di er littt dyre. så er det noen ander steder di selger dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 På ebay Tyskland er det et firma som selger alle dørlistene (øvre- og nedre) til samme pris som Møller tar for kun EN list. Kan desverre ikke se at de har til din bil. Er vel like lister som på S2 de du har? Delenummer 895 853 959 A og 895 853 960 A. http://stores.ebay.de/cars245de Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg