Knut Inge Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Har kjøpt meg audi a4, 2003 med 1,9 tdi. Men har problemer med ECON knappen, den lyser ikkje. Har hatt den inne på verksted og der fant dei ut at den var tom for gass, pluss at det var lekkasje. Så det blei fiksa der, men når eg kom for eg hente bilen så fungerte lyset fremdeles ikkje. Så eg spurte om ka som var grunnen til det, og då sa dei at det var for kaldt ute. Men har fleire venner som har audi a4, og der lyser knappen om det er -20 ute? Har dei ikkje fisa problemet, eller kan det stemme det med at den ikkje lyser når der er kaldt ute? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rohose Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Hvis den ikke lyser så virker den. Hvis den lyser så virker den ikke.ECON står for økonomisk kjøring,dvs at du kjører mer økonomisk hvis du slår airconditionen av,og da lyser lampa på ECON knappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Min A4 TDI 1.9 2003 lyser når jeg trykker på ECON knappen, tror jeg. Skjelden jeg prøver i -20. Kan det være litt forskjell på evt. bruktimportert? Er usikker på om de har elektrisk tilleggsvarme, kan være at det er en sammenheng med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Min lyser først når jeg trykker på Econ knappen. Norsk kjøpt 1.8TQ. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hvis den ikke lyser så virker den. Hvis den lyser så virker den ikke.ECON står for økonomisk kjøring,dvs at du kjører mer økonomisk hvis du slår airconditionen av,og da lyser lampa på ECON knappen. Mener du her at hvis jeg trykker på ECON så den lyser så er Aircondition av? Og hvis den ikke lyser så er den på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rohose Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Mener du her at hvis jeg trykker på ECON så den lyser så er Aircondition av? Og hvis den ikke lyser så er den på? Ja,det stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Står jo i manualen det. Med Econ på så slår ikke kompressoren seg inn for å spare bensin. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg