AudiSQuattro Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Hei, er desperat etter dørhengsler til min A4 avant 96 modell, da jeg fikk 2 feil på dette på eu.. må ha til førerdøra, men kunne gjerne hatt til passasjer framre også.. har noen noen fine tilsalgs ? eller vet noen steder man kan få tak i ? har hørt på møller å gromstad å norsk bildelsenter, ingen har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Returnerer fra lang dvale for å svare her. Dette har jeg bestilt før, hva mener du med at 'møller ikke har'. De har jo delenret, og delen var ikke utgått sist sommer! Koster litt penger da, og du må huske å lakke dem. Men men. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 mekonomen? eventuelt bilopphøgger.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild65 Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Møller har på lager i Oslo. Pris ca 4-500. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiSQuattro Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 ja har forresten kanskje bare hørt på gromstad, å disse sa det ikke kunne bestilles. men er kanskje møller å ja.. vet noen forresten om man må ut med dashbordet da det er skruer på innsiden ? mener noen har sagt dette? er det stor jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 du må ikke AV med dashboardet, det holder å ta ut hanskerommet på høyre siden iallefall. kanskje litt mer tricky på venstre side, da du har en sikringsboks i veien. men dashboardet er i utgangspunktet ikke småtterier å bare 'ta ut'. se hvor godt du kommer til :) det er litt knot å få av boltene, da de er festet med torx og ikke femkant. kjøp en skikkelig god og hard bit, ikke bruk biltema, da må du fram med sveiseapparatet fort... Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg