Vw1303s Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Har et apparat som heter "mig-mate 120", vet noen hvor jeg kan kjøpe tråd-dyse til dette? Bruker 0.6 mm tråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Dyser er universalt :) M6 gjenger tror jeg. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw1303s Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Åja, da får jeg bare sjekke hos tools ;) Biltema sine passte ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Åja, generelt passer det i allefall overens :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kghaas Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Dette var snodig. jeg har samme apparat og etter 20 år, så har jeg nå samme feil som over, men her har feste til dysen også brent opp(røret) SPM: bør det reppareres eller har teknologien bevegd seg videre på disse 20 årene? tisp til Rep deler eller nytt apparat mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Du kan jo alltids se på innfestningen til slangepakken og se om det finnes liknende, eller du kan se om du kan bytte bare røret. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kghaas Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Fant svar på deler: Jula har dyserør som passer, tror også Tess har. Jeg kjøpte Jula sitt og det funker perferkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw1303s Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Se der, samme apparatet ja ;) Da får jeg gå på Jula og kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg