Gå til innhold

27MHz Walkie Talkie Mobilstasjon i Opel Vectra A

Ranger emnet


Jimjim

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg holder på å montere en Walkie Talkie Mobilstasjon i min Opel Vectra A

Går strålende, og jeg har uttak til 2 separate CD-spillere. Så en går til CD-spiller og anlegg, og det andre hullet der fremme går da til Walkie Talkien. :D

 

Mobilstasjonen jeg har ordnet meg med er en Midland 200.

(Jeg legger ved linker og bilder i slutten av posten)

Dimensjonene er 125 x 37 x 166 m m (BxHxD)

 

Spørsmålet jeg lurer på er om det finnest ett adapter fra vanlig DIN standard, og over til denne størrelsen, eller om jeg må lage noe ute i snekkerboda selv?

 

Ser på siden jeg kjøpte mobilstasjonen fra at det har adapter til litt av hvert, men jeg ser helst at en liten plastikkbit ikke koster så altfor meget, med tanke på studentøkonomien min.

 

Det er heller ikke aktuelt å montere stasjonen i taket, da jeg har et lite tilfelle av "perfeksjonisme". :D

 

Ellers vil jeg gjerne se resultater og bilder fra andre som har gjort det samme, selv om dette ikke er så vanlig.:cruising:

 

Linker:

Mobilstasjonen: http://tokai.no/default.pl?showProduct=627&pageId=175

 

Bilder:

post-49447-13804853138879_thumb.jpg

post-49447-13804853138602_thumb.jpg

post-49447-13804853138735_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ihvertfall én type tilgjengelig (150,-, leveringstid en uke eller to), om enn til Midland Alan 199 m.fl, men med mål på 123x38mm bør den vel være nærme nok... har den et "Alan-nummer" den du har? Nesten alle referansene på slike rammer er for Alan-radioer, og jeg gidder ikke kryssjekke hele rekka selv... ;)

 

6201_Khudos_Monteringsramme_for_CB__Alan_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke klar over noe Alan-Nr nei. Ser med interesse på dette :D

Skal greie å file av 2 millimeter på sidene uten større problem.

Men må mobilstasjonen på innsiden av denne, eller kan du bare sette den inn fra framsiden?

La merke til att det blir litt dårlig plass baki der, og mobilstasjonen på derfor stikke litt ut.

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår