Gå til innhold

16vturbo:Opel Omega og Sierra M20B25.Ny bil! Omega A

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

haha! Det er plass, men jeg orker ikke å sveise på ett til! :D lyktestolpene bør flytte seg!

 

du er syk! ''Begrunnelse: Skrivefeil på lengde med årsinntekta til statskassa...!''

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ahaha, trodde ikke du var 93 :P Hehe, vil det firkantrøret være sterkt nok hvis du må trekkes ut av sandfeller f.eks?

 

Det finner han (forhåpentligvis ikke) ut av, men så lende det er såpass bra sveiset og sitter med bolter på hver sin side så ser jeg ikke noe problem med at det skal gå greit ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahaha, trodde ikke du var 93 :P Hehe, vil det firkantrøret være sterkt nok hvis du må trekkes ut av sandfeller f.eks?

Jeg føler meg som ett 95 barn når jeg skal gå vg1... !!!

de firkantrøra fremme er igrunn ment til å holde radiatoren på undersiden, samt beskytte den mot evt lyktestolper, fotballmål, trær, og diverse andre ting som kan komme i veien på min ferd :) skal lage meg massivt slepekrog feste som kan rykkes med en buss om du vil, uten at det knekker :D

Det finner han (forhåpentligvis ikke) ut av, men så lende det er såpass bra sveiset og sitter med bolter på hver sin side så ser jeg ikke noe problem med at det skal gå greit ;)

 

Time will show! :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde meg fester til lyktene i dag! :D

 

DSC03053.jpg

Skulle ha byttet panseret når jeg tenker meg om...

DSC03054.jpg

 

Har begynt så smått på den øvre ''bjelken'', denne skal lyktene også festes i :) (ekstremt dårlig bilde)

 

DSC03055.jpg

 

Så nå må jeg finne en supersmart måte å få festet den til skjermene, slik den kan skrues av :)

 

DSC03055.jpg

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIRETOMMER :D det er stort nok !!! :P

 

Nai nai. Do må ha Mujaffa eksos! 2 stk 4" ved si'a av hverandre på hvar side. Da vi prate masse lyd. Folk sno seg og synes den bil være vardens råest og klare kjore fra alle. Masse eksos trimming. Da bli bra! :D

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår