Trondheim Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Hvordan er disse kvalitetsmessig? Har hørt mye rart, og er ikke interessert i å kjøpe en bil som vil by på mye problemer. Litt småfiks går bra, ettersom jeg utdanner meg som billakkerer har jeg litt peiling når det gjelder karroseri og motor. Når det gjelder motorvalg er jeg litt i tvil ennå. Jeg vil tro at 1.6 motoren blir litt for slapp. Det ultimate hadde vært 1.8T Quattro, men der vil jeg ikke en gang tenke på forsikringspris. Så da er vel 1.8 motoren med 125hk grei? Noen som har kjørt? Jeg er heller ikke interessert i å kjøpe bil med dieselmotor med det første :) Håper på noen svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 1,6 er joen gammel kjedelig motorkonstruksjon som er lat, 1.8 20V er jo ikke akkurat spennende det heller, men er jo litt mere krefter, med quattro er den jo nesten latere enn en 1,6. Selv om du sier imot det, så ville jeg vurdert en 1.9 TDi, går jo bedre. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Ville også kjøpt 1.9TDI hvis du ikke har råd til 1.8T. På tide å legge vekk gamle fordommer folk har til diesel! :) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg