Gå til innhold

Min Jetta Mk2 92 mod

Ranger emnet


Jettamk2

Anbefalte innlegg

hei hei alle sammen tenkte å legge ut Jetta Mk2n 1.8 min her 92 mod med litt tips and tricks på ting som jeg lurer på.

 

den har da gått usle 123.000 km å vært i eie av Bilmekanikere på Møller.

så standen på den vil jeg si er ganske bra :).fått på 90 fangere og leppe + senkesett.

satt inni et fullt hertz anlegg som ikke syns noe serlig så prøve å holde bilen orginalt med skjermbreddere og fangerne som mulig!. eneste jeg var utrolig uheldig når jeg hentan at på veg hjem var det ca 1 mil igjen så kom det en isklump av en bil foran meg som smalt oppi hjulbuen å bretta skjermbredderen bakover :(. skulle gjerne hatt noen nye vet noen om en god side å sjekke ?. så skal jeg sette på et effektanlegg helst fått taki Dtm stuss også :). interiøret et helt og pent uten en ripe i setene. kanskje en mer sportslig grill uten emblemer?. gi meg flere forslag på hva som passer fra golf til jetta 2 tenkte også å legge om fra jetta til Golf 2 front. kanskje med GTI front med 4 lykter.

 

Øystein

 

Dette er altså bilen min så langt så godt :P

 

[ATTACH]20888[/ATTACH]

[ATTACH]20889[/ATTACH]

[ATTACH]20890[/ATTACH]

Endret av Jettamk2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

DA er denne bilen plutselig blitt et prosjekt da jeg tok av mesteparten av plastikk :P fant jeg et hull i kanal fremme og en bulk bak. en litt spist på av rustmonsteret hjulbue bak men dette er enkle saker :) har det meste som skal til nå. kjøpt inn nye baklykter,ny bakluke..( så ut som kakemonsteret har vært der å tatt en bit) så konvertere til golf front... så fant jeg sikkert de kuleste front lyktene jeg har sett på lenge!.

 

bilen er nå pusset ned og er snart klar for litt lakkering over rusten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå har bilen stått i nesten 2 måneder og jeg måtte bare ta den med ut fra verkstedet på gården min for å se hvordan det blir :).

 

sånn ser det ut så langt.

lagt opp helt nytt eksosanlegg til bilen fra simons, tektylert hele bilen under.

justert dempere litt mere opp fremme,nye blink lys fremme,skifta hele stål konstruksjonen inni 90 fangeren bak(rusta ihjel) nye orginale baklykter istedet for de ufyselige heimelakkerte som sto på.., lakkert en del på bilen,fått på sommerfelgene, bygd om til golfront med lykter fra sonar. skal begynne poleringen snart :)

 

 

[ATTACH]23053[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]23054[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]23055[/ATTACH]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår