Gå til innhold

Hva er det kuleste du har kjørt?

Ranger emnet


Atlas

Anbefalte innlegg

Kan jo også nevne at når jeg var i USA i fjor, leide vi en Ford Mustang Cabriolet, og cruiste rundt på store, åttefelts highways (tror jeg det var, fire felt i hver retning) som de hadde der borte. Det var digg det...

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

morsomste må være Subare Impreza WRX, den skulle prøve å være lik som solberg sin bil.. understell, bremser, osv. Ang. motoren visste jeg bare at den var 300+ hk. 0-100 på <-5 sec sto det i papirene.

 

Har også sittet på i en blodtrimma Toyota MR2 med 350hk eller no..

 

Gøyalt ;D

- 09' BMW 318d LCI M-sport

- 04' Audi A3 1.6 Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste jeg har kjørt må være en Opel Omega 3000 24v. Tilhører btw Apoc_ her på forumet :) Den bilen var _brutal_

 

Det råeste jeg har sittet på med må være min stefars Pontiack Transam. Den bilen var så inni helvette sinnsyk at jeg har ikke ord. Detroit Muscle Baby! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt 911 (996) sinnsykt! for et drag og for en lyd. Deilig bil, Celica GT (deiligste bilen noen sinne, å kjøre), 911 Carrera (1987modell eller no) kjempe fin.

 

Ellers har jeg sittet på med Subaru WRX(en skuffelse spør du meg), MB S500, Audi URQuattro 2,2 T 20V (ganske vill), Corado VR6, Standard Jaguar ett eller annet,

 

Tja...ikke så veldig store greier egentlig, men er da noe. Kommer sikkert mer etterhvert hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomste jeg selv har ført, må være Schempp-Hirth Duo Discusen til GSFK, LN-GDD.

 

eh... :wonder akkurat hva er en schamp-hippi dua discussion? eller hva det nå var? :eek:

 

:google var ikke til hjelp....

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kuleste jeg har kjørt per dags dato er en chiptrimmet Golf GTI! 2002 modell vel og merke..195 hk og rundt 290 Nm! Fy fan va det dro! Er det "verste" jeg har kjørt hittil! Dæven å artig det var! Lyst på Golf GTI?! JA!

Kameraten min satt bare å pep i passasjersetet! HAU! :partyon

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår