Gå til innhold

Hva er det kuleste du har kjørt?

Ranger emnet


Atlas

Anbefalte innlegg

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Raskeste jeg har kjørt:Alfa 156 1,6 (jada,er bare 16,men om det går under øvelseskjøring så) :P

Raskeste eid:Aldri eid en bil

Raskeste sittet på:Subaru Impreza WRX blobeye med noen extra mods :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ein dagen kjørte jeg denne råtta til en kompis! 323 GT-R, lett trimma med rundt 200 hester.. Det som var mest imponerende var faktisk veigrepet, ikke at den gikk som en kule :D

 

DSC01496.jpg

 

Har forresten svart tidligere i topicen, men kan jo svare igjen.

 

BMW 535 E28, 218hk

Opel Astra OPC, 240hk

Opel Zafira OPC, 240hk

Opel Vectra OPC, 255hk

Subaru Impreza WRX STi, 265hk

Opel Calibra Turbo, 204hk

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Supra med 800 rwhp og GTR-34 med 600 rwhp.... Ellers var det moro med en 323 GT-r som nevnt tidligere som en kompis eide, sort med blå felger... Den gikk godt for sin tid... Lexus LS 430 på sladding da den var helt ny... ligge bredt med en bil verdt like mye som et lite hus.. 1,3 mill..

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eid: har bare eid en bil, og eier den fortsatt, 88mod bmw 320.

kuleste jeg har kjørt: har vel ikke så store karriæra, men morro å kjøre E30'n.

kuleste jeg har sitti på med: close race mellom mk3 supra, og Nissan 300zx z31. men trur zx'en vinner, makan til veigrep har ikke jeg sett før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles smått usikker på om det råeste jeg har kjørt er "bugeye" Impreza WRX STi eller Integralen min. Imprezaen var endel jevnere i draget, men jeg tror ikke den er like uhøvlet og morsom som Integralen, til tross for endel flere hester. Begynner å bli en stund siden jeg rattet STien, Integralen bruker jeg frem og tilbake til jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

råeste jeg har sitti på med må vel være ford mustang sånn som den i ''gone in 60 seconds'' den var en kopi lixom.. hadde rundt 500 gamp.... og chevrolet silverado ss pickup som var kompressor trimma til 560 hk

 

og i vinter blir det vel en liten tur med fetter'n min i audi 200 turbo quattro trur den er orginal men, eneste jeg veit er dahlback dumpventil,k/n filter og at han har justert på Wastegate'n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kuleste...tja..av traktor er det fasttrack som gjorde 90km.t(sommerjobb som 16åring), mc- 2stk r6...1 ombygd til fighter og en vanlig.. bil- lexus rx400h kanskjel,dyr ihvertfall... men aller morsomst var cossien min:)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår