Gå til innhold

godkjenning av senkesett

Ranger emnet


LuxXxuS

Anbefalte innlegg

hei:)

 

bilen min skulle da har vore på eu-godkjenning for lenge siden,så bilen min er begjært avskiltet men har skilter enda. nå var jeg på godkjenning i går og fikk mangel på senkesettet mitt som jeg ikke har skreve inn, og viss jeg stikk med bilen min på BT så vil dem ta skiltene mine siden bilen er begjært avskiltet. så nå lurer jeg på om det er mulig at jeg ta av skiltene heime, skaffer meg prøveskilt, kjøre på BT og godkjenne senkesettet for å så skrur på skiltene igjen og godkjenne bilen på verksted, går det ann eller får jeg ikke prøveskilt?

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kjør på biltilsynet og vis bilen, mest sannsynlig får du en mangel på senkesettet med 14 dagers frist til å få ting i orden og komme tilbake. Og om de skulle finne på å klippe skiltene så kan du jo bare gå i skranken og få ut prøveskilter for å få bilen hjem etterpå.

 

Har gjort det samme selv, kjørte med avskiltningsbegjæring på 8mnd overtid pga senkesett. Viste omsider bilen til EU, fikk godkjent bilen med senkesett som eneste mangel, ny frist til kontroll og begjæring om avskiltning ble midlertidig opphevet og oblater ble utlevert der og da..

 

Ettersom du har vært der en gang allerede så er vel sjansen stor for at de tar skiltene, men det kan jo hende du får en ny frist også. Er jo verdt å prøve, senkesett er jo ikke noe som gjør bilen direkte trafikkfarlig.

Men om de skulle ta skiltene så er jo prøveskilter et alternativ du kan ta derfra som sagt.

Endret av Stig73CamaroZ28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår