Gå til innhold

Trenger hjelp ved salg av bil

Ranger emnet


lervik90

Anbefalte innlegg

Jeg har fått i oppgave å selge bilen til dama mi som hun fikk av faren sin.

 

Det er en Audi A4 1.8, 1995 modell i rød falmet farge. Det jeg vet om bilen er at den trenger nye bremser bak ihvertfall, nye støtdempere og et nytt batteri. Mer tror jeg ikke det er på denne bilen. Det ser ut til å være litt rust under på den, men karosseriet er veldig fint. Ingen rust i hjulbuer og ellers i lakken.

Jeg lurer egentlig på hvor mye jeg kan få for den slik den er nå? Jeg har ingen bilder av den desverre, så jeg skjønner det er vanskelig å si en pris. Men bilen ser veldig fin ut egentlig.

 

Hvor mye kan jeg eventuelt få hvis jeg fikser bilen i brukbar stand igjen?

 

Takk på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko fått noen til å lakkrenset den for deg o.. Koster vel rundt 1500 svart. Har VELDIG mye igjen på det nå bilen er rød. :)

 

Kan jo høre med en bilselger om kor mye du kan ta for an hvis du vil selge privat.

 

Ellers hadde vel bilde hjulpet mer.. Så ut me kamera ;)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røde biler kan poleres opp til å bli veldig blanke og fine hvis de har blitt falmet. Billig og grei oppgradering, se underforumet "bilpleie" for mer info :)

 

Edit: ThomasEK var før meg...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår