FordProbe91GT Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 (endret) Hehe bare fordi det er alu, er det ikke farlig med stålbørste så lenge en er forsiktig=) Måtte jo det for å få bort deler av gammle pakkning. Jeg bestiller jo ikke nye stempler og råder alikevel. Bestiller kun Lagre og stempelringer. hehe Så trenger jeg da det pakkningssettet ? Holder også på å byttet vannpumpe osv =) Så langt er alt topp, Skal ned på verksted med stemplene for å få målt dem xD Dem ville ikke låne bort verktøy,selvom dem kjente meg veldig godt. xD Fikk låne den stempelringpressa, slik ast jeg får ned stemplene, men denne koster jo ikke stort på biltema uans xD Endret Januar 17, 2011 av FordProbe91GT Siter "...and on top of all that, it's the first Ford that I can remember which looks good enough to snap knicker elastic at 50 paces" Its the Ford probe! * Jeremy Clarkson * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Kjøp et pakningsett, da du kan bytte de fleste nå som den er demontert :) Hvis ikke vil du angre i senere tid, tro meg:P Jeg byttet absolutt alt :win Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FordProbe91GT Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 kjøpte jo åpakkningssett fra rockauto, Husker ikke merke, men fikk jo alt av pakkningen inkludert topp turbo og manifold og til alt egentlig.. vannpumpe o.l Siter "...and on top of all that, it's the first Ford that I can remember which looks good enough to snap knicker elastic at 50 paces" Its the Ford probe! * Jeremy Clarkson * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 Ok:) Hvordan går det nå for tiden da, vært litt slitte i det siste? anyupdate? Lag en tråd med bilder og fremgang... förfaan;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg