Gå til innhold

(U)flaks - Igjen!

Ranger emnet


poliq

Anbefalte innlegg

Lå bak en Volvo FM 380 med henger i dag. Som i grålysninga i åttetida mista ett hjul!!

 

Hjulet kom som en ojoj i mot meg, og jeg klarte ikke å svinge unna. Hjulet lå heldigvis på siden idet jeg traff da.

 

Resultatet ble en vraket felg, og dekket vrengtes delvis av. Ellers gikk det bra! -helt til jeg fikk skrudd ned reservehjulet, funnet frem jekken, og begynt å løsne hjulbolter. Da knakk selvfølgelig det jævla "hjulkrysset", og jeg måtte stå i 2,5t å vente på redningsbilen som lastebilsjåføren hadde ringt!

 

Good Times!

 

bilde0056.jpg

 

Jeg er bare glad dette ikke skjedde med cupraen! - da hadde jeg sikkert blitt med hjulet ut gjennom bakruta! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, helt utrolig at en person kan ha så mye uflaks altså... Skjønner nesten ikke at du tør å gå utafor døra jeg :D

 

Det er vel farligst utom døra her da? Nå om dagen driver de å sprenger til nye NABOtomter! Som regel uten varsel! Holy mac! Om dagen her trodde jeg seriøst det var en hjullaster e.l. som kjørte inn i huset, og jeg måtte ned i kjelleren for å se om grunnmuren var like hel. I kid you not. :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel farligst utom døra her da? Nå om dagen driver de å sprenger til nye NABOtomter! Som regel uten varsel! Holy mac! Om dagen her trodde jeg seriøst det var en hjullaster e.l. som kjørte inn i huset, og jeg måtte ned i kjelleren for å se om grunnmuren var like hel. I kid you not. :O

 

Ja det er vel bare det som mangler omtrent :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel bare det som mangler omtrent :D

 

JA! Og forresten så tok den slemme mannen med traktoren å knakk frontruta på rollan, da han freste gangfeltet ute her!

Ble "bare" ei sprekke fra øvre høyre hjørne, ned til panseret, og bort til godt over midten. Tror ikke det er noe som går igjennom eu innen feb. nei!

:angry::angry::angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår