golf_IV Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Vi kommer og hjem til deg så fremt du ikke bor i tr.heim etc. regner med det er vortex.as du snakker om, siden du nevner holmestrand. kontakter dere meg skal jeg se om jeg får ordnet en annen pris på sprøytebelegg. tar både brukte og nye biler. Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bratsberg Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Det stemmer nok det. :) Kommer nok til å ta det etterhvert, men siden jeg fikk med planinnlegg så får det holde ut sommeren. Blir nok til høsten før jakta starter. Endelig fått bekreftet at den er klar senest fredag morgen, men går utifra torsdag ettermiddag.. Føler meg som en 10-åring på julaften. Siter --------------------------------- 2011 VW Amarok Solid 2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition 1996 Audi A4 1.6 1992 VW Golf III 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bratsberg Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 For et vær :) passer ypperlig å hente bilen kl 1400 :) Godt jeg har ører eller så hadde smilet gått rundt hele hodet :) Siter --------------------------------- 2011 VW Amarok Solid 2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition 1996 Audi A4 1.6 1992 VW Golf III 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bratsberg Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Endelig fått den. Nå har jeg herja rundt ca 5 mil. Den blir bare bedre og bedre å kjøre. Spesielt morsomt var det da noen stod å måket brøytekanten til parkeringsplassen, fordi volvoen dems var for lav, her pløyde jeg bare igjennom og lot hu forstette å måke hehehe.... Må få slengt opp et bilde. Er litt mørkt ennå. Tok en tur opp en bratt bakke som det ikke var måkt. Merket ikke snøen, klatret rett opp. Jeg er bare i syvende himmel. :) :) Siter --------------------------------- 2011 VW Amarok Solid 2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition 1996 Audi A4 1.6 1992 VW Golf III 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Kan du ikke lage egen tråd om bilen og legge ut bildene der? Ikke at du ikke får lov i denne, altså, men den fortjener jo egen tråd. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bratsberg Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 (endret) :) Det kan jeg gjøre. Blir vel en liten fotosesjon i helga tenker jeg. Da har jeg rampa litt rundt med den også. Endret Februar 10, 2011 av bratsberg Lagt til bilde Siter --------------------------------- 2011 VW Amarok Solid 2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition 1996 Audi A4 1.6 1992 VW Golf III 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 (endret) Den var tøff i svart gitt. Har prøvekjørt den et par-tre ganger nå og må nok ha en jeg og. Synd det er 6 måneders leveringstid på Highline. Forhandlerne har heller ikke helt kontroll over priser enda heller ser det ut som. Noen som vil kjøpe min 2010 touran R med dsg? Endret Februar 14, 2011 av Skrotnisse Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegman Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Da er Amaroken bestilt, en sølv Highliner med alt utstyr - ja alt av utstyr ;-) Har kjørt bilen et par ganger nå og vet at dette er et riktig valg og jeg gleder meg som en unge. Et par saker gutter: 1) Vet noen om hvordan en etter monterer en ryggekamera på RNS315. Finner ikke noe info om dette og om typer kameraer. 2) Er RNS315 klar for DAB 3) Ønsker å løfte bilen med 4 cm og finner kit men hvor komplisert er dette? 4) En side å sjekke ut er http://www.amarokers.com.ar/ og noe å tenke på - en Amarok Club Norway Takk for dere som har lagt inn innlegg - kult å lese og se bilder før jeg tok avgjørelsen å kjøpe bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bratsberg Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Gratulerer :) Du kan bare glede deg mer og mer. Har snart hatt min en uke nå og begynner å bli kjent med den. Den er god å kjøre. :) Anngående ryggekamera, så vurderte jeg å ettermontere selv, men bakspeilet er så bredt at det viser begge hjørnene på planet. Og ved å snu hodet kan jeg komme ganske nærme vegger når jeg rygger inntil. Utrolig oversiktlig bakover. Heve bilen tror jeg ikke er så vanskelig, men det krever utstyr til det. Ikke noe man bruker biljekken til ihvertfall. Og jeg er for "Amarokers Norway". :) :) Siter --------------------------------- 2011 VW Amarok Solid 2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition 1996 Audi A4 1.6 1992 VW Golf III 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAmarok Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Gratulerer . Kjempebil :D Min kommer også i svart. Som Skrotnisse sier, det er synd det er så lang leveringstid. Gleder meg til å få bilen mellom hendene og leke litt med den:) Det som er litt kult, er at hele bilen er massiv, stor og litt vulgær..til og med rattet er tjukt, og gear-gula er stor og heftig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bratsberg Skrevet Februar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 Ja, men kan jo lage den mer vulgær :) Vurderer å bruke litt feriepenger på denne: Siter --------------------------------- 2011 VW Amarok Solid 2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition 1996 Audi A4 1.6 1992 VW Golf III 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegman Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Bratsberg, hvilken vinter felger har du - de ser veldig kule ut og hvis du har et bedre bilde samt str. og info (navn) setter jeg pris på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 (endret) Fant noen mobil bilder av den første amaroken med sprøyteinnlegg baki, denne hadde da plast kasse som vi tok ut og erstatta med vortex planinlegg. [/url] levert av apply norge Endret Februar 24, 2011 av golf_IV Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonde Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Fornøyd fersk eier av Trendline solid her, lever opp til forventningene så langt. Et bilde av to Amaroker her: [ATTACH]21405[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bratsberg Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Gratulerer. Den kommer du til å ha stor glede av :) Hva slage ekstrautstyr tok du med? Siter --------------------------------- 2011 VW Amarok Solid 2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition 1996 Audi A4 1.6 1992 VW Golf III 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg