Gå til innhold

Nye VW Amarok

Ranger emnet


Germanlook

Anbefalte innlegg

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som har skjedd er at bilene blir parkert på kaia når de er ferdig. Og under siste opplastning av nye amaroker så tok de de sist produserte bilene. Altså de som hadde stått og ventet på båten måtte stå å vente 10 uker til. Da flydde "vw Tyskland" inn en haug med strikse tyskere for og rydde opp. Og det meldes allerede om at ting skal gå som normalt igjen. Det er noe av grunden til at produksjonslinja skal flyttes til tyskland i nær framtid. ;-)

 

Meeen noen som vet boltsirkel på denne hærlige bilen??

Endret av Ottesen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilnorge har testet Amarok mot konkurrenter som Nissan Navara, Toyota HiLux, Izuzu D Max og noen til. Er i grunn ikke overrasket over resultatene i testen.

 

http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=37530

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste testen for en stund til bake, den slo sprekker veldig tidlig kan man si. De hevder at hilux sin 3,0d4d skal ha 410nm. Det stemmer det hvis vi snakker om landcruiser, ikke hilux da er det ikke mer en 360nm ved 1400rpm og ikke 410 som de hevder. Det tyder på at amarok er bare enda bedre.!!!! spikra basta bom! god natt folkens ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvis jeg ikke husker feil så er det hvert 2 år eller 30 000 km eller når sensoren sier ifra..

Skal nok bytte olje litt oftere tror jeg.

 

Ja jeg har bytta hver 15 000 på touranen. synes 30 000 er leenge med samme olje...

 

7 juli starter monteringen av amaroken min!

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår