Gå til innhold

Da har jeg kjøpt meg en bil til!

Ranger emnet


PetterJacobsen

Anbefalte innlegg

Har akkurat vunnet budrunden på gamle bilen til Trond Gulbrandsen sin gamle 80/90Q. Den ble litt dyrere enn forventet, men når man først er i gang med budene er det vanskelig å stoppe... (jeg er en dårlig taper...).

 

Nå gjenstår det bare å frakte den fra Nordland til Drammen.

Noen som har noen forslag?

 

Bilder kan sees her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=3547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med AutoTransport i Drammen.

Jeg betalte 7500,- for å sende en Vectra 4x4 fra Kristiansand til Kirkenes. Det er jo makspris du kan gå ut fra.... Mener å huske at frakten fra Kristiansand til Drammen kostet 2500,- eller no'. Dessuten er jo Nordland litt lenger ned enn øst-finnmark.

 

Bilen ble da fraktet på trailer til Trondheim. Tog derfra til Bødø. Hurtigrute videre til Kirkenes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil dette! Når det gjeld frakt så kan du jo sette den på hurtigruta nedover til vestlandet, så skal eg meir enn gjerne køyre den over fjellet til deg mot at du dekker kostnadane mine t/r....;)

 

*Har god tid for øyeblikket*.....:rolleyes:

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Er ikke noe spesielt med den egentlig. Det er en 90Q og de er faktisk sjeldne. Så sitter det en litt større motor i den. 2.3 20V på 185hk. Så er den litt "kjendis"... Den har vært med i Bilsport...

 

De fleste Audi fantaster vet hva dette er...

 

Ikke for å være kjip, men fakta er vel at dette er en 80Q fra `83 som er bygd om til en 90Q `86.....

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår