Gå til innhold

Hvit Evo V stjålet fra Crazy Tuning sin Garage i natt!

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

uten å mistenke eventuelt få noen sure , men er vel ganske kjent at dei så har selgt bilen "hente" den igjen.... for å så selga bilen i deler eventuelt "hel bil"!

 

finne dokke ut kim dei e så bare send en pm.. kjenne nok folk te å ta seg av sånt...

SÅNT SKA FAEN KJE GODTAS !!

 

good luck !!!!!!!!!!!

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en kvalmende følelse inni meg etter at jeg hadde gått inn på linken.

 

Disse folka må være kalde vesen, uten noen form for samvittighet, med et latterlig ræva liv, som faen ikke klarer å holde seg unna andres ting.

 

Hvorfor gjør dere dette mot det norske bilmiljøet? En juvel som akkurat kom inn i landet, er nå mest sannsynlig på vei ut igjen. Hva faen er vitsen?

 

Biltyver bør bli bura inne i x antall år. Forbanna horer. Håper dere møter på en kar, som ikke ønsker dere spesielt godt :mad:

 

 

 

 

 

Lykke til Funkes. Måtte den komme tilbake til deg!

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

uten å mistenke eventuelt få noen sure , men er vel ganske kjent at dei så har selgt bilen "hente" den igjen.... for å så selga bilen i deler eventuelt "hel bil"!

 

finne dokke ut kim dei e så bare send en pm.. kjenne nok folk te å ta seg av sånt...

SÅNT SKA FAEN KJE GODTAS !!

 

good luck !!!!!!!!!!!

 

Ja de har sikkert satt den rett i containeren og shippet den tilbake til dubai :rolleyes:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

FY %¤%#% !!!!! :mad: :mad:

 

At ikke folk klarer å holde seg unna !!

 

 

Nå er det vel lov å leke at man er i telemarksbataljon og at biltyver hunder.. [/Q]

 

Biltyver er verdt mye mindre enn hunder....

 

Kondolerer

 

Shotgun i forsete får nok en ny betydning etter jakta vi skal ut på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer!

Skal holde øyne og ører oppe, men bor i Tromsø, så tvilsomt om den befinner seg her i nærheten. Heller østover som folk sa, eller den er i småbiter allerede :(

Håper virkelig dette vidunderet av en bil dukker opp i sin hele form og får komme tilbake til sin rettmessige eier.

 

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt. Og jeg som hadde gleda meg stort til å kanskje få tatt en titt på den til våren når det blir streetmeet :mad:

 

Håper som alle andre her inne at evoen kommer til sin rett igjen. Selv om sjangsen helt sikkert er forsvinnende liten. Og hvis ikke bilen kommer tilbake så håper jeg hvertfall at tyvene blir torturert, drept osv. Det er nå norge burde vært et muslimsk land. Der får du kappet av deg hånda for å stæle. :D

 

Skal si i fra om jeg ser en hvit evo som er ute å farter jeg. Å ser jeg den skal jeg banke opp folka som kjører den og legge dem i bagasjen på pysjån og kjøre rett hjem til deg funkes ;)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eivindwindspoll

 

faen så kjipt at du sa det da...kanskje tyvene ville vært like dumme som meg :D

 

spolerte planen du da :rolleyes:

 

skulle hatt en lynch mob som hadde tatt seg av slike ting.

still med lokkemat, ambush og tråkk på dem!

 

ingen ville funnet av hvem i flokken som hadde drept tyven(e) :mad:

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår