Gå til innhold

Hvit Evo V stjålet fra Crazy Tuning sin Garage i natt!

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mulig den samme svarte EVO'en som kjørte forbi meg på motorveien mellom Asker og Holmen i dag, rundt 5-tiden. Når jeg kom tilbake litt senere la jeg tilfeldigvis merke til at den stod inne på Tronrud bil ved billingstad.

 

Sier ikke at det er denne som er stjålet, men jeg har aldri sett den der før.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Når jeg kom tilbake litt senere la jeg tilfeldigvis merke til at den stod inne på Tronrud bil ved billingstad.

 

Sier ikke at det er denne som er stjålet, men jeg har aldri sett den der før.

 

Den EVO`en du nevner her er Tarjei (med BMW M356) sin. Har gått i Porsgrunn en stund. Den ble lagt ut for salg hos Tronrud Bil for ca 2 uker siden. Sikkert flere som kan mer om den bilen enn meg, den har bl.a vært ukens gatebil i motorbørsen. Bilen er bygget hos ralliart og da den ble kjøpt var det "Bad Boy Club" merke på spoileren bak. Lett å kjenne igjen på speilsotede ruter iallefall. I tillegg til "vanlige" Evo felger (hvis det er noe som heter det.... :rolleyes: ) har den også rullet på 18" gullfargede TSW Apex.

 

Ville bare si ifra, slik at ting blir bekreftet/avkreftet før det blir spekulert i alt for mye. Er best slik, sånn at de berørte her kan fokusere på å prøve å finne bilen, og ikke bruke all mulig unødvendig tid på andre ting! Håper ALLE som vet/tror de vet noe som kan hjelpe, gir beskjed!

 

Bedre å tipse en gang for mye enn en gang for lite! (Syntes jeg iallefall!)

 

Håper virkelig du finner igjen bilen funkes!

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer...

 

Har du ikke noe chassi-nr e.l på den da?

Hvet ikke jeg men .. kan vel kanskje vere lurt å legge det ut.

Vet at det er stemplet inn nr på de fleste delene på biler.. Var en episode med en wolf-cossie for noen år siden der dette var et tema. Alle som kjøper og er interiserte i slike deler kan jo sjekke det opp og si i fra om det kan komme fra din bil!!?

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så surt! Jeg finner ikke ord! Venta så lenge på den bilen, så forsvinner den på et blunk.

 

Må samtidig si at når så store verdier oppbevares på et bilverksted uten noen form for alarm, er man kanskje litt naiv?

Misforstå meg rett, men hvem har etter dette lyst til å sette sin dyre bil hos CT når det ikke er bedre sikret? Men hører Asim sier det kommer kamera opp nå.....Synd det er for seint, dette her er vel bare sånt man ikke kunne tro ville skje!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det er nevnt tidligere på andre forum, så må man kanskje lure på hvem som viste at den oppholdt seg der!!!!

 

Kopiert :

quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Originally posted by rdl

 

og hvordan er dette mulig?..... er faen ikke mange dagene siden den kom til oslo...

 

SJekk med deres egne kompiser !!

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

For første gang tror jeg at jeg er enig med deg RDL. Det kan UMULIG være mange som visste at denne bilen sto der. Men man skal samtidig være VELDIG forsiktig med å komme med beskyldninger, det kan fort ødelegge mye.

 

Som jeg skrev i chat for all forumet så vil vi bare ha bilen tilbake. Vi bryr oss lite om hvem og hvorfor.

 

Asim...

 

------------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig surt!

skal holde utkikk etter den på grensa til russland for deg ihvertfall..

Rart at de ikke tok mer.. hadde jeg vært dum nok til og bryte meg inn, skulle jeg faenmeg raka med meg alt mulig.. sikkert noen som hadde bestemt seg på forhånd om at det skulle være rett inn rett ut..

ingen folk i nærheten som har sett noe da?

brom brom, broooom, wah-tish, brooom. eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å vekke noen håp eller noe slikt..men fikk en rar magefølelse når jeg leste dette..var på vei hjem fra byen igår mellom 03 og 04..så en hvit bil med stor vinge kjøre forbi på andre siden av motorveien. fikk ikke noe godt sybn av bilen da vedkommende hadde veldig høy fart..Var ved hydro texaco stasjonen på østreaker vei...bilen kjørte mot sentrum..kan jo være en ide å sjekke med bompenge selskapene da..om de har sett en slik bil..eller om noen lignende bil er observert av kameraene (kjørt gjennom uten å betale)...anyway..nå har jeg sagt det jeg skulle...håper den bilen blir funnet!

 

 

 

 

MVH

 

Waqas (klar til å banke tyven!)

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår