Gå til innhold

DanielFJørgensen's nye 01 Vw Passat 1,8t Prosjekt!

Ranger emnet


DanielFJørgensen

Anbefalte innlegg

  • Svar 583
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ååå hehehe :) TenkeTenke...Vet ikke om jeg husker. Hehe. Og hvis jeg svingte inn der, kjørte jeg nok veldig fint, skulle kjøre hjem et par jenter :p heheh..

- 2001 Vw Passat 1,8t sedan [prosjekt]

- 1989 Cheverolet Blazer s10 [bodylift, skjermbreddere, rørfangere, 33'' hjul osv] (2stk)

- 1997 vw caddy [prosjekt - SELGES]

- 1989 Vw Transporter syncro 112hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kult :)

Er ikke kjent der oppe jeg heller. Du hadde vel et stykke å kjøre, ja?

Jeg er jo fra Norges sydspiss, Lindesnes. Dro klokka 6 på morran, til Lillestrøm, så kjørte vi til Strømstad, og så hjem, hjemme i 11tiden.. Ble 90 mil bak rattet på meg i allefall, hehe.. :)

 

 

Takk for det Tarententula :) Hvis det er din på bildet ditt, ser jo den riktig fin ut og? :)

Regner ikke med det er ulovlig å ettermontere cruisekontroll! Har jo lagt ut noen bilder av når jeg monterte den, og selve det å bytte hendelen er igrunn ikke noe hokuspokus. Men du må jo trekke opp ledningen til styreboksen (under panseret) og på en måte få satt de nye ledningene der de skal være. [de skal jo settes sammen med ledniger som er der fra før om ikke jeg husker feil..]

:)

- 2001 Vw Passat 1,8t sedan [prosjekt]

- 1989 Cheverolet Blazer s10 [bodylift, skjermbreddere, rørfangere, 33'' hjul osv] (2stk)

- 1997 vw caddy [prosjekt - SELGES]

- 1989 Vw Transporter syncro 112hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kult :)

Er ikke kjent der oppe jeg heller. Du hadde vel et stykke å kjøre, ja?

Jeg er jo fra Norges sydspiss, Lindesnes. Dro klokka 6 på morran, til Lillestrøm, så kjørte vi til Strømstad, og så hjem, hjemme i 11tiden.. Ble 90 mil bak rattet på meg i allefall, hehe.. :)

 

 

Takk for det Tarententula :) Hvis det er din på bildet ditt, ser jo den riktig fin ut og? :)

Regner ikke med det er ulovlig å ettermontere cruisekontroll! Har jo lagt ut noen bilder av når jeg monterte den, og selve det å bytte hendelen er igrunn ikke noe hokuspokus. Men du må jo trekke opp ledningen til styreboksen (under panseret) og på en måte få satt de nye ledningene der de skal være. [de skal jo settes sammen med ledniger som er der fra før om ikke jeg husker feil..]

:)

 

Ja det stemmer :) Ta en tur innom tråden min på bora forumet om du vil se flere bilder :)

Måtte du også bytte speedometeret for å få cruisekontroll-lyset? Hvor mye koster det totalt tror du? ;)

Soundstream - Listen and Feel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det! :)

 

Nei, det ligger klart og venter på ettermontering :D

Forresten, man får med annvising til hvor de forskjellige ledningene skal (TROR jeg)

Jeg jobber jo på Gumpen, så har litt rabatter, men jeg betalte ca. 1000kr for den :) Aner ikke, men du må kanskje regne med 1500 ellernoe.

 

-------

 

 

Var jo som sagt på en liten roadtrip i helgen. Kjørte Lindsnes - Lillestrøm [motormessa] - Svinesund - hjem igjen på lørdagen.

Gikk NESTEN fint!

 

Tok et par bilder underveis..

 

I sviesund ..

 

302435_10150440370581745_754306744_10615450_1219697544_n.jpg

 

Ved en bensinstasjon i Svinesundsparken..

 

381351_10150440371461745_754306744_10615460_1893820945_n.jpg

 

 

Men ved Hoff, hadde vi et lite uhell..

Min far og en gjeng leide en 16seter å kjørte inn med. Så da vi kom av fergen i Horten, og fortsatte videre sør, så ringte jeg dem. Og så viste det seg at vi var rett bak dem, og de stoppet inn på en bensinstasjon for å tanke.

- Så vi skulle også opp dit en tur da.

Men da vi kom opp til bensinstasjonen, kjørte jeg forbi innkjørselen.

Så kikker jeg ut - Det var vel og merke mørkt og med tonede ruter - og ser en grusplass langs veien på venstre side, og tenker - god gang, jeg tar en Usving.

 

Viste seg at det ikke var så lurt.

Det jeg nemlig ikke fikk med meg, var fortauet som var der..........

Der jeg kikket ut, var det sånn nedfelt, for å kjøre inn der, men det var det ikke når jeg svingte.

 

374762_10150440373036745_754306744_10615476_1730856040_n.jpg

 

320247_10150440373156745_754306744_10615477_279387482_n.jpg

 

 

Så da må jeg til å fikse litt framfanger :) Parkerer jo ganske snart bilen for vinteren også, da..

- 2001 Vw Passat 1,8t sedan [prosjekt]

- 1989 Cheverolet Blazer s10 [bodylift, skjermbreddere, rørfangere, 33'' hjul osv] (2stk)

- 1997 vw caddy [prosjekt - SELGES]

- 1989 Vw Transporter syncro 112hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nei, egentlig ikke... Men jeg klarte å lure de på biltilsynet å fikk de til å tro at jeg hadde "us-style" baklykter på Chrysler Stratusen :P Siden du så eu merkingen igjennom, så fikk jeg de til å skrive det inn i vognkortet :D

 

Omtrent like mye soting:

25032011609.jpg

 

Edit: bytta til nyere bilde :)

Endret av ThomasEK

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår