Gå til innhold

DanielFJørgensen's nye 01 Vw Passat 1,8t Prosjekt!

Ranger emnet


DanielFJørgensen

Anbefalte innlegg

Takk takk^^,

 

Go 4 it Racing1 ! :)

 

--

 

Bestilte bare dekslene jeg trengte på jobb (jobber på Gumpens Auto som har VAG) og tåkelyktene hadde jeg fra før.

Måtte jo også bestille ny bryter, for å få den med det ekstra hakket til tåkelys foran også.

 

Da var det bare å legge ledninger fra bryteren, strøm jording inn til relè, og så videre ut til hver side foran :)

 

3bg'en kommer jo med tåkelys i fangeren orginalt (det gjør jo ikke 3b), så alle 2001-2005 har festene til tåkelys i fangeren, bak dekslene :)

- 2001 Vw Passat 1,8t sedan [prosjekt]

- 1989 Cheverolet Blazer s10 [bodylift, skjermbreddere, rørfangere, 33'' hjul osv] (2stk)

- 1997 vw caddy [prosjekt - SELGES]

- 1989 Vw Transporter syncro 112hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 583
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halla :)

nei er et problem det der.... Så jeg kjører faktisk med airbaglampe lysende i min passat. Prøvde å koble om ledningene til å passe i 3bg koblinga, men uten hell.. Men jeg la ikke for mange kalorier i det, så har planer om å prøve å gjøre det på begge setene en dag, og se om det går da :) Har jo VAS pc på jobb, så er jo kobla på og kan lese/slette feilkodene med en gang :)

- 2001 Vw Passat 1,8t sedan [prosjekt]

- 1989 Cheverolet Blazer s10 [bodylift, skjermbreddere, rørfangere, 33'' hjul osv] (2stk)

- 1997 vw caddy [prosjekt - SELGES]

- 1989 Vw Transporter syncro 112hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre vettu! :)

Ja, utrolig irriterende..

Men det er jysla fint med svart skinn kontra grått stoff da! :D

- 2001 Vw Passat 1,8t sedan [prosjekt]

- 1989 Cheverolet Blazer s10 [bodylift, skjermbreddere, rørfangere, 33'' hjul osv] (2stk)

- 1997 vw caddy [prosjekt - SELGES]

- 1989 Vw Transporter syncro 112hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spør, hvis du ser det da, du som kom bort når jeg stod i lyskrysset i krsand i natt, hvem er du? :) hehe. Tydelivis noen herfra! :)

 

Og det er ikke noen fra kristiansand her, som kjenner til en rød opel calibra med noe stripgreie på siden, ganske styla!? :) hehe..

- 2001 Vw Passat 1,8t sedan [prosjekt]

- 1989 Cheverolet Blazer s10 [bodylift, skjermbreddere, rørfangere, 33'' hjul osv] (2stk)

- 1997 vw caddy [prosjekt - SELGES]

- 1989 Vw Transporter syncro 112hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi har jo to forskjellige biler. 3b'en har som du sier en kort ogen lang del. 3bg'en, som jeg har, har en midtdel, og et deksel rundt tåkelysene på hver side.. Så det nytter ikke å se på det jeg har gjort, hvis du har en 3b.

 

Til 3b'en finnes det ettermonterings grøftelys, hvor man bytter ut dekslene foran, til deksel som har tåkelys. Der sitter altså tåkelyset montert i selve dekselet, og ikke på fangeren slik som på 3bg'n. Har prøvd å gjøre et kjapt google søk, men finner ikke slike, uten å ha gått dypere inn i det. Men har liggende et par med sånne selv [de er desverre ikke til salgs] så vet at de fins, hehe :)

- 2001 Vw Passat 1,8t sedan [prosjekt]

- 1989 Cheverolet Blazer s10 [bodylift, skjermbreddere, rørfangere, 33'' hjul osv] (2stk)

- 1997 vw caddy [prosjekt - SELGES]

- 1989 Vw Transporter syncro 112hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ute og ratter i passaten ser jeg? :P

Kjørte med en kompis hjem fra kveldsskolen, og baaam, der står en sort passat, med stripe midt på, og rød nede. Da var det og legge seg over til førersiden og presse tuta i bånn :P Så du stoppa i busslomma etter lyskrysset, men sjoføren min ville det ikke sånn, haha ;)

 

Men bilen så strøken ut i virkeligheten også (Y) skal ha for det :)

Partner 1,9D -00

Passat 3B 1,8 -98
Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.

Man må være ung og dum for å bli gammel og vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår