Bilskalle Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Hva synes dere. Den er ikke ferdig. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Den så sinna og bad-ass ut altså... Stå på! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Så ganske skummel ut den der ja. Jeg er ingen fan av sånn "bad-look"-panser men.. Hva med å gjøre noe med sidespeilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Den likte jeg:D , men hva med å forandre litt på front fangern "SINTERE eller STØRRE" Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 jeg bare MÅ prøve meg på denne.. har et par morsomme ideer i hodet.. kommer med en versjon om noen dager :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 er nesten ferdig nå, kun siste finish som gjenstår... men uploader allikevel.. comments, please :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Skrifta på frontruta er i største laget, fargen på bilen bør endres synes jeg og andre felger, for eksempel disse, som jeg har i avataren min: Racinga Hart CR Multi Piece Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Jeg vet ikke om det er siste mote å halvere vinkelen på den ene siden i forhold til den andre på gitteret i frontfangeren jeg, men i mine øyne så det litt merksnodig ut. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Synes den ser bra ut jeg... Eneste pirket må være at teksten i frontruta følger ikke kurven i glasset... teksen bør bue oppover på mitten av ruta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Reklamen på siden hadde ikke samme vinkel som bilen, så den ble litt merkelig, men ellers bra :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martini Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Jeg vet ikke om det er siste mote å halvere vinkelen på den ene siden i forhold til den andre på gitteret i frontfangeren jeg, men i mine øyne så det litt merksnodig ut. ;) Ja der var noe rart der!!:) Siter Altfor lenge til jeg kan få lappen... Buhuuu!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Og hva med høyrespeilet.. ble det glemt? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg