trek2 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Hvis du justerer de rett ned i bakken, kommer de ikke til å blende noe jævlig på våt asfalt da? Har blitt blendet av gjenskinn i veien flere ganger selv iallefall. Men hvor viktig er det egentlig? Bruker du tåkelysene ofte? Bedre at dei lyser i bakken enn rett i fjeset på folk :) Ja bruker dei heile tiden når det er lyst, og av og til når det er mørkt ute, varierer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trek2 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 me møttes i garasjefesten til simon og maiken. huska at me hadde ein diskusjon ang tåkelysa. løsningen er å sette i vanlige pærer og drite å kjøre med dei når det er vått ute;) Stemmer stemmer ;) Neeh, xenon er komt for å bli, du får sjå ein annen vei når eg kjem kjørandes då ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Bedre at dei lyser i bakken enn rett i fjeset på folk :) Ja bruker dei heile tiden når det er lyst, og av og til når det er mørkt ute, varierer. Nope, når det er vått speiler nemlig vannet lyset og du får de i trynet, de skal stilles riktig! Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trek2 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Ein kompis har dei justert rett ned i bakken på ein identisk Golf, ingen blending der i gården ! Så det så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-mann Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Who cares? Så det så! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Stemmer stemmer ;) Neeh, xenon er komt for å bli, du får sjå ein annen vei når eg kjem kjørandes då ! :) Jeg er evig takknemlig for at folk flest ikke er så egoistiske som deg :( Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trek2 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Jeg er evig takknemlig for at folk flest ikke er så egoistiske som deg :( Takk ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Takk ! :D Hvorfor takker du? Min takknemlighet var ikke rettet mot deg? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trek2 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hvorfor takker du? Min takknemlighet var ikke rettet mot deg? Takker for at min innsats mot sånne paragraf ryttere som deg blir lagt merke til !:fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trek2 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Solgt, Audi A4 2008 B8 kjøpt inn.... :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dajusnes Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Baklyktene, er det film eller spraysotet? Meget pen bil:) Siter VW golf mk5 2005, low is a lifestyle! Vw golf mk1 1983 X Toyota celica gt4 1991 X Bmw e36 325 1992 X Honda civic hb 1,4is X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg