Andreasvage Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Heisann, kan ikke så mye med bil så spør her jeg. Har vert på EU kontroll med bilen min for litt siden. Og noen av feilene jeg fikk var: 5.2 - Foraksel - dårlig innfestning - høyre framme. 5.2 - Venstre foraxlingforing står feil vei Det jeg lurer på er hvor denne foringen ligger ? Hadde vert greit om noen kunne satt en ring rundt område den ligger på på bildet eller noe :) Og hva vil det si at det er dårlig innfestning på høyre side ? Venstre fremme: Høyre fremme: Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasvage Skrevet November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 ingen som vet hvor denne foringen ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 5.2 - Foraksel - dårlig innfestning - høyre framme. What to say. Hvis du ikke ser noen løse bolter eller rust eller whatever burde du kanskje la noen andre ta seg av vedlikeholdet. :) 5.2 - Venstre foraxlingforing står feil vei Ytterst inni hjulet, under støtdemper og bremser sitter bærekula. Den sa de ingenting om. Foringene er den gummien du kanskje har sett innerst på bærearmen, der den er boltet til bærebrua under motoren. Hva de mener med feil veg skjønner jeg ikke helt, men enten ser du det selv at en eller begge av de to på v.side står annerledes enn h.side eller så får du bare gå tilbake og be de forklare deg. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Dette var et ufattelig dårlig ordvalg. Dårlig innfesting foraksel betyr for meg at det er noe feil med innfestinga av traversen, feks. defekte traversforing, men eneklte bruker det på alt. forakselforing montert feil vei, vil jeg tippe på er en bærearmsforing som skal monteres en bestemt vei, som er montert feil vei. Her ville jeg reist tilbake og bedt de spesifisere feilene så andre skjønner va det er snakk om. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Ja, jeg måtte en gang tilbake og få forklart "slakke i rattaksel". Det han kalte slakk er 'standard klaring' levert fra Volvo. Spurte andre volvoeiere/mekanikere og verken de eller etterkontrolløren hadde brydd seg om såå lite slark. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 ingen som vet hvor denne foringen ligger? Det er nok snakk om de to svarte gummiklumpene til venstre i dette bildet (oppe og nede): (Googlet etter Omega bærearm). Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 Den øverste ser ut til å være retningsbestemt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasvage Skrevet November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 ok, takker for svar. Skal hjem å sjekke dette når jeg kommer hjem fra nordsjøen. btw, noen som har erfaring med bærearm fra biltema eller? så di hadde der til omega 2,5 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg