Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tar for lang tid :P

Er på lvl 23 nå, og det er jo over 150.000 xp i mellom 23-24.

Er sikkert 1.000.000 mellom 29-30 :)

 

Du får jævla mye xp i Special og Seasonal Events hvis du ikke har tatt de allerede:) Seasonal er dritenkelt, vinner lett med litt trim:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det. De stenger runde 2 på torsdag, så jeg anbefaler å ta de først. Runde 3 varer til neste torsdag:) På første løp er totalpremien 200k, på siste løp er det 1mill:D Usikker på hvor mye xp det er, men det er lettjent iallefall:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det. De stenger runde 2 på torsdag, så jeg anbefaler å ta de først. Runde 3 varer til neste torsdag:) På første løp er totalpremien 200k, på siste løp er det 1mill:D Usikker på hvor mye xp det er, men det er lettjent iallefall:)

Du får bare differansen mellom de forskjellige løpene. Hvis det står 200K cr - 30K xp på første løp og 300K cr -50K xp på andre løpet, tjener du egentlig bare 100K cr - 20K xp på det andre løpet. Du hat tjent 300K cr - 50K xp totalt.

Ble litt skuffet når jeg ikke fikk en mill for å vinne med Citroën C4 WRC på Roma, men forsto fort logikken.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok riktig det du sier, sikkert jeg som har misforstått, men når jeg kjørte GT-R-løpet på første runde kom jeg på 8. eller 9. plass og fikk 500k, når jeg vant tror jeg jeg fikk 500k da og, men det kan hende jeg husker feil:) Jeg husker iallefall at jeg ble overraska over å få 500k for 8.plass:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satans prius løp på seasonal events.. Jævla møkkafaen.. kjøre max trimma prius men går ikkje ann og vinne fordi om ! satans hybrid faen.

 

Prioriter dekk! Elsker forresten GT-serien på det her. Skifter du til sports eller slicks så får du faktisk mer grep i motsetning til hva jeg har merket på forza! Mens jeg er i gang, hvorfor går det ikke an å skifte bremser? har jeg oversett dette helt?

 

Men jo, kjørte topp trimma prius selv, men det hjalp lite, men senk og slicks så hjalp det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioriter dekk! Elsker forresten GT-serien på det her. Skifter du til sports eller slicks så får du faktisk mer grep i motsetning til hva jeg har merket på forza! Mens jeg er i gang, hvorfor går det ikke an å skifte bremser? har jeg oversett dette helt?

 

Men jo, kjørte topp trimma prius selv, men det hjalp lite, men senk og slicks så hjalp det bra!

 

Akkuratt som i virkeligheten det, folk skal ha stor motor, og setter noen Nankang dekk :-)

Audi Coupe 2.8E

PSN nick (GT5):Hondaintegratype

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt som i virkeligheten det, folk skal ha stor motor, og setter noen Nankang dekk :-)

 

Ja, det er sant :)

 

Men jeg syns det er veldig bra at når de lagde spillet at det er så stor forskjell på CH og RS :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår