Einar Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Hei, jeg lurer på om noen kan svare meg på hva som gir rabatter på bilforsikring, spesielt i gjensidige. Garasje Startsperre Alarm Automat Er det noe av dette som gir/gir ikke rabatter... Ble ikke noe klokere av å kikke på deres hjemmesider. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Egen garasje (ikke garasje i fellesanlegg) Alarm startsperre Antiskrens det vet jeg du får rabatt for, men automat tror jeg er lite å hente på.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Høytmontert bremselys gir rabatt, gjorde ihvertfall det før. Klimaanlegg gir også rabatt i noen selskaper har jeg hørt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svolp Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Jeg har en Qashqai i gjensidige.. Alt du nevner uteom automat men inkludert ESP har gitt meg rabatt. Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Sjekk medlemskap i Norges Bondelag.. er medlem der og får ca 1.800 rabatt i året på min A4. Betal 400,- få 1800,- i rabatt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Endel selskaper har trukket tilbake (eller aldri gitt?) rabatt på automat da det kom frem at det faktisk skaper fler ulykker pga førerne blir FOR avslappet. :D :( Ellers lønner det seg å ringe og plage en konsulent eller hva de nå kaller seg. Jeg husker ikke om det var alarm, startsperre eller brannslukker, men det viste seg tilfeldigvis å dreie seg om en hundrelapp eller to så det var for meg ikke verdt å skryte på seg. Det er bare å spørre hyggelig om det har noe for seg rent økonomisk å se etter en bil med nevnt utstyr eller om det er verdt å investere i alarm eller ei. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Alder på sjåfør kan gje rabatt. Men då kan ingen av sjåførane, dei som kjørar bilen være under 24 år. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Endel selskaper har trukket tilbake (eller aldri gitt?) rabatt på automat da det kom frem at det faktisk skaper fler ulykker pga førerne blir FOR avslappet. :D :( Jeg har hatt skylda i kollisjon EN gang i mitt liv, og da kjørte jeg automat. Så jeg støtter den :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Siter bare å irriterer meg over at forsikringene har blitt dyrere, tross oppgang til 60% bonus, så her skal rabattene tynes. sjåfør over 24 år gir meg rundt 1100 rabatt per bil, garasje skulle gi litt, selv om den ikke er i bruk, ene bilen har orginal startsperre så verken starter eller dieselpumpe funker uten at den blir låst opp med korrekt fjernkontroll, syns faktisk det har blitt alt for mye dyrere, så spørs om det kke blir prissjekk på forsikringer, synd, for jeg er i grunnen veldig fornøyd med gjensisige som forsikring på biler. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Du kan jo høre med andre selskaper, og så spørre Gjensidige om de kan matche en eventuell lavere pris. De klarte ikke det hos meg, men man må jo alltids prøve. Ser det står nevnt over her at ikke alle typer garasje gir avslag i pris, men da jeg fikk rabatt spurte de ikke engang om hva slags garasje. Tror vel ikke de differensierer i byer? Hvertfall gjorde de ikke det med meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuchs felg Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 I mitt selskap, Tryg, gis det rabatter for ulike sikkerhetstiltak som klima, ESP, alarm, gjenfinningssystem. Også brukere over 23 år er selvfølgelig positivt. Som nevnt over er det lurt å sjekke om du er med i organisasjoner som har gruppeavtaler med det aktuelle forsikringsselskapet. Der kan det være en del å hente. I tillegg kan det vært lurt å sjekke ut om det lønner seg å samle forsikringene. Jeg gjorde det, og det lønnet seg. Tre eller flere forsikringer. Legger ved en lenke til den bilforsikringen som jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Tryg: Vi beklager Det har oppstått en feil i våre systemer. Forsøk igjen senere, eller kontakt kundeservice på telefon 55172136 for hjelp. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSk Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Prissettingen av forsikring er komplekst. Jeg kan kun uttale meg om hvilke faktorer som er utslagsgivende i If forsikring. De viktigste og mest utslagsgivende faktorer generelt er i rekkefølge: - Bonus og kjørelengde - Alder, kjønn og bosted - Parkeringsforhold Alarm, startsperre, tracker, mv. gir også rabatter, men disse er minimale. Videre kan forbundsavtaler gi gode prosenter. Bilmodellen sett i forhold til de ovennevte faktorer vil i stor grad avgjøre hvilken premie en ender opp med. Mvh HenrikSk If forsikring Siter Forsikringsreferanser fra forumet: - LuxXxuS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg