Daniel 88 Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Hei. Har en 05 Passat me stereo/navi i ett. Jeg skal bytte ut høytalerne i framdørn me noe kraftigere å montere sub! Ettersom det ikke er noen audio utganger til ekstra forsterkere bak på spillere så må jeg vel hente ut signal fra en av høytaler utgangene vis jeg har forstått rett?! Så det jeg lurer på er om det bare er å kjøpe ett høynivå adapter å koble innpå f.eks ledningene til bakhøytalerne, også strekke audiokabel fra adaptere å bak til monoblokken?! Bilstereospesialisten kunne gjøre dette, men d blei dyrt.. Takker for svar! Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Det kan være linjeutganger tilgjengelig bak originalspilleren, men det kommer an på hvilken spiller du har... hvilken har du? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuiNlan Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Mener det skal være mulig å få tak i et adapter som du kobler på det orginale anlegget som gir deg pre-out. http://acb.no/Details.asp?ProductID=1733 Siter -Odd Ivar www.eikensbilstereo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Er ny eier av Passat så har ikke peilling på hvilken spiller det er. Kansje MFD eller noe? Må sjekke når jeg kommer hjem! Fant et adapter på bilradiospesialisten som jeg trur ska kunne brukes. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8523&katid=407&mid=m436&id=&vn=736 Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Den du linka til fungere på spillere me quadlock kontakt på spillern å den jeg fant er til MFD2 spillere. Så da funker nåkk en av disse på min! :) spare iallefall 800,- på å bruke en sånn her istede for å gå til bilstereospesialisten å få d gjort.. Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 (endret) Begge er til "Quadlock"-spillere, altså spillere med MOST/Fakra-kontakt istedenfor de eldre ISO-kontaktene, forskjellen er at ikke alle spillerne har to-kanals eller 4-kanals linjeutgang. Denne går til 4-kanals linjeutgang: Denne går til 2-kanals linjeutgang (og AUX): Så om du napper ut spilleren med to par spesialverktøy: så ser du på etiketten oppå spilleren raskt hva som passer, hvis spilleren har linjeutganger der. Endret Desember 3, 2010 av TransMedia Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Takker så mye for svar! Får bare bestille verktøy å sjekke det opp :) Vis den ikke har disse linjeutgangene, hva gjør jeg da? Må jeg hente signal fra en høytaler ledning til ett høynivåadapter? Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Ja. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Vet du noe om d er noe man kan klare selv? Eller bør jeg på en bilstereo sjappe til å gjøre d? Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Nappe ut radioen med det verktøyet og lese på etiketten vil jeg vel tro de fleste greier. Når du har funnet ut hva det står der, kan man heller debattere etterpå hva som må gjøres og hvordan. Er du i Tromsø en gang i blant, kan ihvertfall www.tromsobilstereo.no hjelpe deg. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Hehe, å nappe ut å lese av skal jeg vel klare! Tenkte mer på montering av høynivå adapter. Men er like så greit å sjekke opp hva som må til, før man spør så mye.. Hva i Tromsø og fikk ca pris! 700-800,- for adapter og ca det samme for arbeide. Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg