eiknx Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Hei, er det lov å kjøre med "L" hvis du har ikke hatt noe timer i trafikkskolen? selfølgelig jeg kjører ikke alene. takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 ja, om du er fyldt 16 år og personen du skal kjøre med er hvertfall 25år og har hatt lappen sammen hengende i de siste fem årene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Skal vel ha trafikalt grunnkurs før du kjører også om du er ung. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Hvis du er under 25 trenger du trafikalt grunnkurs Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Army_aa Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Du må ha med et kursbevis når du øvelseskjører , lurt i tilefelle kontroll:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiknx Skrevet November 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 hva skjer hvis jeg blir tatt uten trafikalkurs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 hva skjer hvis jeg blir tatt uten trafikalkurs? det som sjer i bestefall er at du får beskjed om og sitte på siden hjem igjen, men om polti er lite greie så kan de ta lappen til den du kjører med da du ikkje er "kvalifisert" (det ordet eg komm på i farten :) ) til og kjøre bil enda.. :) håper det hjalp deg litt :) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 og du vil sannsynligvis få sperrefrist før du kan ta lappen Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 å kjøre uten bevis for å ha tatt trafikalt grunnkurs er det samme som å kjøre uten lappen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 å kjøre uten bevis for å ha tatt trafikalt grunnkurs er det samme som å kjøre uten lappen ;) Hva er vitsen med å ta sjangsen? Det er 2 år til du kan få bil-lappen uansett. Ikke hast. ;) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg