volvoekern Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Må røret mellom "luftmengdemåler" og turbo av for å få av lokket på luftfilterboksen? Tenkte å lage hull i lokket meddet samme jeg hadde det av, hvor mange/store hull har dere laget? Lurte på å ta lokket å skære ut hele den delen som peker framover på det. vil det være nok til å få litt mere 5er lyd? blir de mere lyd med en sports innsatsfilter enn med et orginalt? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aarryk Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Ja, røret må av, men det tar ca ett min. Jeg pleier å bytte filter uten å ta ut boksen. Du trenger bare å løsne den, skyve den så langt mot innsuget som du klarer, så legger du filteret forsiktig ned. Smør deg med tålmodighet så du ikke river sund filteret, for DET ER TRANGT! Når det gjelder å skjære ut boksen, så ville jeg ikke gjort det. I forhold til effekten/resultatet, så er det liten hensikt. Da jeg kjøpte min var det utskåret, og jeg har det et helvete med tomgangen... LMM må oftere til rens. Jeg fikk tak i ny boks så fort som mulig. Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Ok, takk for tips. Kanskje gå for å bytte bakre lyddemper istede da Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_Biri Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Ok, takk for tips. Kanskje gå for å bytte bakre lyddemper istede da Jeg har akkurat kappet av den bakre lyddemperen på min 200 og bytta det ut med 2,5" og doble enderør fra bilextra i rustfritt Det låter ikke så mye annerledes innenifra, men er diskre go lyd utenifra. Den skal på EU - godkjenning nå snart og regner med at det går som smurt, siden det ikke bråker alt for mye. Anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg