Gå til innhold

j_loftaas: Merc 190 3L Diesel "drifter" (delvis på gang etter mye omm og menn!)

Ranger emnet


j_loftaas

Anbefalte innlegg

hehe, ingen fare, over lever litt "OT" ;)

 

menne det skjer ikkje så masse enda uten om att eg har fått bilen under tak igjen da :)

 

så får vi se om eg ikje får tak i bur snart så eg får bjynt på det :)

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hehe, jah, er jo det problemet eg har og for tiden :P lite peng t overs så eg får gjort noe med dieselen.. meeen, får se ka eg klarer og få til no snart, har fune tak i en litt mindre turbo så eg kan prøve kjøre den snart, da den siesel pumpa ikkje levera nokk til at en store får ladetrykk :P så må få tak i en radiator med ok størrelse og litt sånt så er det og bjynne igjen :)

 

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vell, så har det ikkje skjedd en sjit med bilen etter eg lagde tråden da eg har litt mye prosjekt på en gang her + litt lite peng :P

 

MEN ivetrfall.. GOD JUL folket :D

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vell, har fortsatt ikkje skjedd en sjit her siden sist :P men satser på att dette året blir bedre :D

 

ellers så lurte eg på om noen har noe gode ide`r på og "korte" inn styringa på bilen? og kansje bedre ratt utslag? :)

 

ellers så er vell eneste som er skjedd her att en kammerat har funne ut han sku bruke min bil til dele bil uten og spørre ... så nå mangler eg gløde rele og litt små snacks angry2

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig kjipt når noen bare går å henter deler angry2

 

men ang svingradius, så har vel mercedes noe av den bedre svingradiusen jeg har sett :)

men på bærearmene sitter det en stopper på hver side, på ca 1,5cm

denne er mulig å skru eller kutte av, og da vil du jo få litt bedre svingradius. utover det, så blir det vel styring fra en annen bil som er det greiste:)

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mja, tengte jo helst uten og bygge omm i første omgang da :) men må man så må man... :P blir vel volvo tannstang da :P og stopperene er nokk vekke ;)

 

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska vist bli bedre med volvo tannstang og litt ombygde spindler :) men jah, ska legge ut her når eg bjynner på det :) sikkert ikkje med det første da det er litt som ska gjørest, men for lite med tig og peng fortiden :P

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fortsatt lite som sjer, uten om at eg har rydda bilen for div, shait etter den ble fløtta og fått ut dashbord, så no er de bare og få vekk alt av ledninger og ekstra utstyr som ligger bak der orginalt :P

 

ellers så holder vi på med en nissan 200sx S13 (200S6 20VT :D ) ;) så denne stjeler jo litt tid og må vere ferdig til drifting sesongen bjynner :)

 

men, ser ut til at de kan bli gjort litt med merca og innimellom, stort sett små ting men altid litt :)

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell, fortsatt lite som har skjedd her, uten om at det har blitt rydda så eg ser bilen igjen i garasjen den står i :P åsså har eg fått ut dash bordet da... så håper åp og få gjort noe i dag :)

 

ellers så har eg vell bare tatt noen bilder av der bilen står, og ilag med det andre prosjektet som kommer til og ta tid (er en kammerat sitt da, men eg stiller altid som CO pilot i drifting :D )

 

DSC00070.jpg

 

Lav? neh :D

DSC00071.jpg

DSC00075.jpg

DSC00076.jpg

 

åsså noen bilder av inni bilen som den står for tiden :P

DSC00077.jpg

DSC00078.jpg

DSC00079.jpg

 

og om noen lurer på koffor det blir lite gjort når vi er i garasjen? så her er svaret :D :P

DSC00083.jpg

 

dette va vell siste nytt :P satser på at eg får komt meg i garasjen og fjerna alt unødvendigt som er bak dash`n og muligens byttet varme apparatet :)

 

beklager dårlige bilder, men er tatt med en tlf som tydligvis ikkje fokusera på jobben -.-"

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, er den :P mja jo, tingen med merca er jo at de kosta litt mere peng en eg har for tiden, og 200sx`n er det ikkje eg som betaler :D :P

 

men, ska inn og gjøre litt smått med 190`n seinere :)

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår