RaCk Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Hva betyr Hicas? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 *bump* Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Det er 4-hjulstrekk systemet ditt. Byttet ratt? evnt boss?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 har ikke byttet ratt nei. Det lyser av og til innenfor de første 15 minuttene jeg kjører. Tenkte jeg skulle prøve å kjøre noe diagnose greier jeg fant på nett nå Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrZ Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 HICAS er IKKE 4-hjulstrekk systemet, noe sånnt har aldri 300zx vært utstyrt med etter det jeg vet. MEN, det er betegnelsen på den aktive 4-hjuls styringen. Bakakselen er en elektro/hydraulisk greie... Når varsellampen begynner å lyse, kan det være en indikasjon på at det er lite hydraullikkvæske i systemet. Kan være en lekkasje, eller, det kan være at bilen reagerer på vinteren... Anbefaler at duh sjekker væskenivået på systemet, og ser etter lekkasjer. Siter -98 Primera GT -84 Blazer -77 280Z -77 924 -76 260C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by MrZ HICAS er IKKE 4-hjulstrekk systemet, noe sånnt har aldri 300zx vært utstyrt med etter det jeg vet. MEN, det er betegnelsen på den aktive 4-hjuls styringen. Bakakselen er en elektro/hydraulisk greie... Når varsellampen begynner å lyse, kan det være en indikasjon på at det er lite hydraullikkvæske i systemet. Kan være en lekkasje, eller, det kan være at bilen reagerer på vinteren... Anbefaler at duh sjekker væskenivået på systemet, og ser etter lekkasjer. Sorry... jeg som var litt rask i svingen... hehe *flau* Jeg mente selvfølgelig 4-hjuls sving, derav spørsmålet mitt om han har byttet ratt boss. For det sitter en føler på ratt bosset som gir signal til Hicas systemet. Jeg har samme problemet på min skyline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by RaCk har ikke byttet ratt nei. Det lyser av og til innenfor de første 15 minuttene jeg kjører. Tenkte jeg skulle prøve å kjøre noe diagnose greier jeg fant på nett nå Sjekk servo-olje nivået! Når motoren (og servo-olja) er kald, er nivået lavere enn når det er varmt. Det sitter en føler i lokke til servo-oljetanken. Holder sikkert å etterfylle 1-2dl A/T-olje. 4-hjuls-styringa kan sjekkes med Consult når bilen står stille, med motor på tomgang. Da kan man svinge bakhjulene med Consulten :D Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg