Qee Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 se hva som kommer her Dette må ses, og vi må ringe inn på dagens spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Blir provosert bare av å lese dette her så dette må jeg nok se ja... :eek: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 OK håper noen virkelig tok dette opp, er det verste jeg har sett på lenge! Gidder ikke begynne og kommentere dette nå, tar det i morgen, da jeg sikkert trenger ganske lang tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 det er "nesten"så galt at det er en viss dame som bør avlives etter å ha sett kveldens program.det kunne kanskje være på sin plass med en siste og offentlig halshogging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 håper virkelig noen har tatt opp dette her.. fikk ikke sett det da jeg var på et lokalt rånetreff ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timerider Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 OOOoaowrrrrrrrrrhhhhhhh!!!!!!:mad: Føler jeg må slå noe.... What can I say? Im Timerider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Blir ikke lite frustrert etter å ha sett et program hvor denne politikerhora av en samferdselminister vi har ro seg vekk fra et spørsmål til det andre... Og unnskyld meg, men hva er mest relevant... Sammenligne Norge vs. Sverige, eller Norge vs. Polen og de andre østblokklanda som har kommet med i EU... Fy faen å latterlig... :mad: Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 period Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Mottiltak! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=28736 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 _ <-- UNDERSTREK!! Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Överladdaren Mottiltak! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=28736 det forslaget du har der på tråden din er jo genialt.. og når (eller ska jeg si OM) det skjer..jeg er med.. det med å bruke store/små penger skjedde jo i bergen når bommen ble satt opp der oxo.. ble jo fult kaos så det sang etter når hele bergen gjør det.. om man da kan få med en større del av oslo.. wohaa.. tipper ting kommer til å stå rimelig stille da jah!! men så sa du jo at andre bye kan gjøre det oxo.. da slår jo problemet med "autopass" inn da!! blir en smule knugent å lage krøll der..hehe!! men om det skjer en sånn blokade..si fra..vær så snill og si fra!! jeg er sååå med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 nå vet jeg ikke ossen autopass fungerer da men det må jo finnes en kontant mulighet.. hva med å oppfårdre alle om å kjøre dær å betale med vekslepenger i steden får 10'ere ? sette opp store plakatere osv.. HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by jossa nå vet jeg ikke ossen autopass fungerer da men det må jo finnes en kontant mulighet.. hva med å oppfårdre alle om å kjøre dær å betale med vekslepenger i steden får 10'ere ? sette opp store plakatere osv.. Etter profilen din og dømme så er du sikkert rett mann for saken ;) Birthday: N/A Interests: BIL! Location: tromsø Modell: (eks S4) :( har ikke bil :( Biltype: (eks Audi) *snufs* Occupation: udugelig Joa det blir tyngre for vekterene og bære, og ikke minst må vi bruke tid på å kjøre rundt med en drøss småpenger, noe som kun går utover oss selv og egentlig ikke berører noen andre. (og ikke minst må vi da nesten betale dobbelt for og kjøre igjennom) Plakater, be my guest... PS lær om AUTOPASS HER bonde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Jeg tror vi skal la debatten fortsette her, i riktig tråd :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=28736 Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg