Gå til innhold

94' Audi S4 2.2 TQ MTM - 60 000,-

Ranger emnet


Michael

Anbefalte innlegg

NOK 60 000,-

 

 

Selger bilen nå før vinteren, da disse bilene er helt ubrukelige på vinterføre... :)

 

Fra spøk til revolver, jeg switcher over til firmabil i disse dager, og har rett og slett ikke bruk for bilen!

 

Bilen er nylig EU-godkjent (2 mnd siden) og er meget hyggelig å se på både innvendig og ikke minst utvendig - rett og slett umulig å se at bilen er 16 år, om man skal se bort i fra selve designet da.

 

Alt det elektriske fungere, og i denne bilen sitter det - tro det eller ei - elektriske seter med memory!

 

Utover det;

 

- El.vindu x4

- El. soltak

- El. speil

- Klima

- CD/Radio

- GRATIS å omregistrere til 5-seter

- NYE vinterdekk på 15" alu

- NY turbo satt på i 2009.

 

... og mye annet utstyr som er original på disse bilene.

 

Bilen har rullet 218 000 km, noe som i og for seg er lite disse bilene tatt i betraktning, samt mindre enn de aller fleste andre S4ene som er til salgs :)

 

Herlig lyd i fra rekkefemmeren med en spolende turbo, som chattrer og blåser noe voldsomt om du har en tung høyrefot. Synd Touranen som jeg kjører ikke ble levert med rekkefemmer og turbo i grunn..

 

Bilen har et lite problem, og jeg mistenker at det er feil tenning, for den jukser av og til - ikke alltid. Bare når den føler for det :)

Kan dog være andre ting, jeg har ingen aning.

 

69 høvdinger, og du ha plutselig den råeste vinterbilen i nabolaget ditt!

 

Ring eller send SMS på 9776 3050 eller send (helst) mail på michael@kvalitetslosen.no. Ved ønske om flere bilder, sendes disse pr. mail.

 

Michael

 

th_s4.jpg?t=1288732283

Endret av Michael

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår