heanwi Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hei! Skal bytte ut anlegget som står i min MB C-200 W202 1997 mod. (som nå er noe Blaupunkt-opplegg) med noe av en nyere dato … Etter hva jeg har klart å søkt meg fram til er det plass til 6,5" i frontdørene, noen tweetere foran på hver side i dashbordet, men er usikker på hva som passer i hattehyllen (ser ut til å være plass til 2 høyttalere av ukjent størrelse på hver side av hattehyllen). Har allerede en Pioneer MVH8200BT og ønsker å ha resten i Pioneer også. Har tenkt å bruke ca 3-4000kr totalt på høyttalerne (foran og bak). Tenkte i første omgang på Pioneer TS-E170ci i front. Jeg har absolutt null erfaring når det gjelder bilstereo og det viktigste for meg er at ting passer enkelt og greit uten store(/permanente) endringer på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Da sjekka eg med bilradiospesialisten og det trengs nok adapter http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=432 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heanwi Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Fint om det bare er adapter som trengs ... :) Så du/dere tror TS-E170ci vil passe i front med et av adapterene som todleif nevner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5524&katid=17&mid=m436&id=&vn=736 Eg rekner med at dei skal passe. I nokre biler er det problem med dybden, men har ikkje høyrt om dette i Mercedes Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg