AudiSQuattro Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 heisann, skal kanskje kjøpe en Audi a4 1.8TQ til helja, 1998 modell. den er original med sine 150 hk. hva trenger jeg for å få 300 hk og med dumpventil.(vet ikkke om det hørtes dumt menmen) noen som kunne gitt meg sånn kort om hva jeg trenger og et kjapt regnskap mye det kommer på ? har absolutt ikke mye peiling enda.. men øvelse gjør mester :) og lønner frontmontert intercooler seg ? og ved trimming, ossen går det med eu godkjenning med eksos anlegg osv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Frontmontert intercooler. Større turbo.GT2860 Andre dyser.Bosh Større bensinpumpe. Downpipe Ny eksos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabeMagnetWagon Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Ta en titt her: http://www.goapr.com/products/stage3_long.html Alt Inkludert til Montering + Du får med en Ferdig Mappet ECU så er alt Bolt on and Ready to Go! Til en God Pris etter min mening. ;) Eneste som er og anbefale i tillegg til APR Kitet er og Montere front montert intercooler + Nytt eksos hele veien. APR Bruker også GT28RS Turboen, Men de har byttet ut noen Deler til Fordel for enda Raskere Spool-up effekt. Så ta en titt ;) Siter - VW Touran 08 - Mazda Rx8 Highpower - Audi A4 TQ 2000mod (Solgt) - Chrysler Neon Hahn SRT4 270hk (Prosjekt 09/2010)Ferdig! (Solgt) - Bmw E36 328i cab 98mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 http://www.bilforumet.no/audi/166078-1-8t-spm-ang-effekt-muligheter.html#post463631 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg