Hobbymekanikern Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Hei vært å fått skiftet tennplugger,motorolje, oljefilter regreim og vannpumpe og kjøleveske. Før jeg leverte bilen hadde jeg noe ventiltikking men når jeg fikk den tilbake fra verksted høres motoren ut som det er en dieselmotor, bilen trekker dårligere og når jeg har bilen ifri, går turtellern litt opp og ned ikke mye men litt, Har mekanikerern satt på plugghettene i feil rekkefølge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 Eller har han satt regreima en tann feil? Quote Bilforumet.noModerator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hobbymekanikern Posted October 9, 2010 Author Report Share Posted October 9, 2010 Er det ingen som har vært borti noe slikt???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grev1 Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 Leste du hva mondeo skrev? Quote Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hobbymekanikern Posted October 10, 2010 Author Report Share Posted October 10, 2010 Ja leste hva han skrev, hvis regreim er feil timet, lager motoren støy som en diesel motor og turtellern går litt opp og ned når bilen står på tomgan?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bwana Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 Vanlig grunn til ujevn tomgang på Golf3 er vakumlekkasje; spesielt mot bremsekraftforsterkker, eller gummien mellom innsprutenhet og manifold. Glemt å sette på lokk på oljepåfyllinga kan også gi lignende symptomer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hobbymekanikern Posted October 10, 2010 Author Report Share Posted October 10, 2010 Takker for svar, har levert bilen til mekanikeren igjen. Håper han får orden på dette. Er litt lei akkuratt nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyrkia007 Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 har du funnet ut hva feilen er?? jeg har det samme problemet..hjelppppp Quote 9x golf 3 1.8 gt/tdk 1x celica 98 mod 1.8 15 x corolla e9 1.3/1.6 xli 1x vw polo 2002 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grev1 Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 har du funnet ut hva feilen er?? jeg har det samme problemet..hjelppppp http://www.bilforumet.no/golf-3/260590-vaere-feil-bil-gar-savidt-etter-skiftet-plugger-regreim-vannpumpe.html Quote Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts