Gå til innhold

Div spørsmål om frontlykter og olje

Ranger emnet


Gooner87

Anbefalte innlegg

Noen som kunne hjulpet meg litt med å besvare noen spørsmål.

 

1. Hvilken type olje brukes i girkasser og differ på Audi. Har lyst til å skifte det til neste service.

 

2. Hvor vanskelig er det å bygge om frontlykter. har lyst på frontlykter med sort innmat med høydejustering. Har tenkt å flytte over høydejusteringsmotorene fra orginale lykter.(har lykter i chrom nå, og dem er ikke orginale). Noen som har en how-to-do på hvordan det gjøres?

 

3.Har lyst på hvitt lys men har ikke lyst på xenon kit som jeg har idag. Leste om noen pærer på vag-forumet men finner ikke igjen tråden. Noen som vet eller husker hvilke pærer som gir godt lys men samtidig er hvitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo plukke fra hverandre lyktene du har nå og lakke dem sorte inni, aka. joey mod.

 

Sikkert Höen pærene du tenker på. Er vel de beste xenonlook pærene man får.

 

Er disse pærene så hvite at de faktisk matcher mine LED grøfte og park lys? eller vil de fortsatt være gule i forhold? Hadde vært digg med noen lovlige pærer som matcher, så slipper en å stresse med kontroller osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse pærene så hvite at de faktisk matcher mine LED grøfte og park lys? eller vil de fortsatt være gule i forhold? Hadde vært digg med noen lovlige pærer som matcher, så slipper en å stresse med kontroller osv.

Mener de skal være xenon hvite ja. Se på sidene deres, ligger masse bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Jeg leste feil xP

Kjørelys har jeg ikke hørt noe negativt om. Men vet at noen som har brukt halogen parklyspærene til Höen har slitt med varme.

 

Svar fra Carparts.de

 

"Hello,

you are right. In order to produce not to much heat, please only mount 55 Watt bulbs.

 

Best regards

Paul Kammesheidt

 

Carparts-Online GmbH"

 

bummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår