Gooner87 Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Noen som kunne hjulpet meg litt med å besvare noen spørsmål. 1. Hvilken type olje brukes i girkasser og differ på Audi. Har lyst til å skifte det til neste service. 2. Hvor vanskelig er det å bygge om frontlykter. har lyst på frontlykter med sort innmat med høydejustering. Har tenkt å flytte over høydejusteringsmotorene fra orginale lykter.(har lykter i chrom nå, og dem er ikke orginale). Noen som har en how-to-do på hvordan det gjøres? 3.Har lyst på hvitt lys men har ikke lyst på xenon kit som jeg har idag. Leste om noen pærer på vag-forumet men finner ikke igjen tråden. Noen som vet eller husker hvilke pærer som gir godt lys men samtidig er hvitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Du kan jo plukke fra hverandre lyktene du har nå og lakke dem sorte inni, aka. joey mod. Sikkert Höen pærene du tenker på. Er vel de beste xenonlook pærene man får. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Du kan jo plukke fra hverandre lyktene du har nå og lakke dem sorte inni, aka. joey mod. Sikkert Höen pærene du tenker på. Er vel de beste xenonlook pærene man får. Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Du kan jo plukke fra hverandre lyktene du har nå og lakke dem sorte inni, aka. joey mod. Sikkert Höen pærene du tenker på. Er vel de beste xenonlook pærene man får. Er disse pærene så hvite at de faktisk matcher mine LED grøfte og park lys? eller vil de fortsatt være gule i forhold? Hadde vært digg med noen lovlige pærer som matcher, så slipper en å stresse med kontroller osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Er disse pærene så hvite at de faktisk matcher mine LED grøfte og park lys? eller vil de fortsatt være gule i forhold? Hadde vært digg med noen lovlige pærer som matcher, så slipper en å stresse med kontroller osv. Mener de skal være xenon hvite ja. Se på sidene deres, ligger masse bilder :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Mener de skal være xenon hvite ja. Se på sidene deres, ligger masse bilder :) Men du har ikke sett de live? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Men du har ikke sett de live? Har sett de led baserte skiltlysene :P Men dessverre ikke parklysa. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Har sett de led baserte skiltlysene :PMen dessverre ikke parklysa. spørs om jeg må prøve med et par med kjørelys da. men ser at de er kraftigere enn vanlig, så lurer på om de kan skade depo lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 spørs om jeg må prøve med et par med kjørelys da. men ser at de er kraftigere enn vanlig, så lurer på om de kan skade depo lyktene? Har lest at noen har vært litt uheldige. Men det er vel med halogen pærene, kjøper du led så er det jo safe. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Har lest at noen har vært litt uheldige. Men det er vel med halogen pærene, kjøper du led så er det jo safe. led funker vel dårlig til kjørelys:) men har led som park og grøftelys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 led funker vel dårlig til kjørelys:) men har led som park og grøftelys. Å ja! Jeg leste feil xP Kjørelys har jeg ikke hørt noe negativt om. Men vet at noen som har brukt halogen parklyspærene til Höen har slitt med varme. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Å ja! Jeg leste feil xPKjørelys har jeg ikke hørt noe negativt om. Men vet at noen som har brukt halogen parklyspærene til Höen har slitt med varme. Svar fra Carparts.de "Hello, you are right. In order to produce not to much heat, please only mount 55 Watt bulbs. Best regards Paul Kammesheidt Carparts-Online GmbH" bummer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg